49 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben haar ook een bedankje gegeven, ook een beetje gevist met wat ze evt lekker vind enzo. Dus hebben voor haar een doosje bonbons gehaald en wat was ze tevreden ❤ het was ook een geweldige kraamhulp ook
5 jaar geleden
Wij hebben een doosje merci en een cadeaubon gegeven. Onze oudste heeft een tekening gemaakt voor haar.
5 jaar geleden
Bij onze vorige Sam had de oudste van toen 8 een kleurplaat gamaakt en daar schreven we een bedankje op, en een doosje merci bonbons
5 jaar geleden
Bij ons een boeketje, geboortekaartje, een foto van ons 3'tjes en een bol bon.
We hebben echt een super dame gehad die ons nog, 1 van de eerste dagen gereden heeft naar het gemeentehuis.
5 jaar geleden
Hee, ik heb een cadeautasje gevuld met een kaartje van ons en een tekening van mijn zoontje van 5 en Tony s en geboortekoekjes voor haar gezin en een rituals bon. Er moest nog een geboortekaartje bij, maar die was nog niet binnen helaas. Later nagestuurd, zij had eerder aangegeven alle geboortekaartjes te bewaren. Ik zag ook leuke dingen op internet om te bestellen, maar dat ging niet meer lukken op tijd.
5 jaar geleden
Ik heb een ‘kraamtopper’ waterfles besteld via www.skuur24.nl. Super (spoed)service na even een whatsappje en binnen 18 uur bezorgd! 😳 Kwam een kaartje bij met ‘de beste kraamverzorgster ben jij’!
Zelf foto’s van de kraamverzorgster met de kleine man laten afdrukken. En een bosje bloemen erbij.
Kraamverzorgster was helemaal verrast en had de waterfles nog nooit eerder gezien! 😄☺️

5 jaar geleden
Wij hebben haar een kaart en een cadeaubon van Bruna gegeven (ze leest graag) en kraamsokken omdat ze net als ik van gekke sokken houdt. En ook het geboortekaartje van onze zoon. Hadden zo’n superlieve kraamhulp! 🥰

5 jaar geleden
Wij hebben een boekje gegeven voor haar dochter van 1,5 jaar! Was schot in de roos, dochter was er helemaal blij mee!
5 jaar geleden
Kraamtopper