7 Reacties

2 maanden geleden

ik herken je verhaal zeker.... zit ook in slaapregressie.... en deze week gaf ze ook aan paar x auw buik... en ook auw been. verder nu ook geen koorts. 2 weken geleden wel ziek en koorts. verder gaat spelen ook prima. heb ook idd maar paracetamol paar x gegeven.... maar weet ook niet zo goed wat ik er moet vinden🙄 ik heb zelf niet zoiets van moet naar de dokter.... want ze speelt prima en is verder ook wel vrolijk. en ook geen koorts. dus maak mij eigenlijk geen zorgen erover op dit moment. ze is ook net 3 geworden😉

2 maanden geleden

Een magnesium bad kan helpen bij groeipijnen

2 maanden geleden

Reactie op 7780wendy

ik herken je verhaal zeker.... zit ook in slaapregressie.... en deze week g ...
Dank voor jouw woorden want zo zie ik onze dochter en dat auw been auw buik herkenbaar.. vind haar wel iets minder opgewekt in de nacht maar kan denk ik wel kloppen als ze pijntjes heeft en las dit artikel en komt wel ergens overeen misschien helpt t jou ook en hoop uiteraard dat t maar gauw overgaat ps laat wel weten wat er uit bezoekje dokter is gekomen. https://moetiknaardedokter.nl/klacht/groeipijn/

2 maanden geleden

Reactie op _ _lindsay_ _

Een magnesium bad kan helpen bij groeipijnen
Dank ja ja moeder instinct zei dat ik haar na thuiskomst opvang gelijk met auw ben en au buik naar bad moest doen en hielp geloof ik ook wel ff maar in bed toch weer zeuren nu ligt ze te slapen hopelijk slaapt ze door

2 maanden geleden

Ons zoontje (net 3) heeft op dit koorts en is echt ziek. Hij zegt ook sinds twee dagen pijn aan zijn beentjes te hebben. Helemaal niet gedacht aan groeipijn. Ik dacht gewoon een soort 'spierpijn' van de griep.

2 maanden geleden

Reactie op ml77

Dank voor jouw woorden want zo zie ik onze dochter en dat auw been auw buik ...
ja ik hoor graag hoe het bij de dokter was😊

2 maanden geleden

Reactie op 7780wendy

ja ik hoor graag hoe het bij de dokter was😊
Was idd groeipijn en gelukkig niets anders, blijkt dat kids van 3 hier weleens last van kunnen hebben