38 Reacties

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu bij iedereen? Bij mij ging het een paar weken heel goed. Nu is het weer heel erg terug 🙁 te lang niet bij de osteopaat geweest denk. Ipv 2 weken hadden we er nu 5 tussen gelaten en door corona is dat nu 6 weken geworden. Baal er zo van dat ik er maar niet vanaf kom. De kleine word deze week al 1 jaar

2 jaar geleden

Reactie op Babymama2021

Hoe gaat het nu bij iedereen? Bij mij ging het een paar weken heel goed. Nu ...
Wat k*t dat het weer heel erg terug is. Bij mij ging dit ook zo. Paar weken lang ging werken heel goed. Tot ik zoveel pijn had verschrikkelijk. Bij mij gaat het als ik niet werk goed. Ben bij een revalidatie arts geweest en deze heeft onderzoek gedaan en mij doorverwezen terug naar de gynaecoloog daar ga ik deze week heen.

2 jaar geleden

Reactie op Babymama2021

Hoe gaat het nu bij iedereen? Bij mij ging het een paar weken heel goed. Nu ...
Aah wat vervelend. Hier is die kleine meid nu ook één. Super leuk natuurlijk maar ook t besef dat je weer een jaar verder met bent herstellen. Hier lijkt het wel wat beter te gaan. Alleen al wel vanaf 5-1 in quarantaine gevolgd door buikgriep van die kleine. Dus niet echt normale weken gehad. Deze week ga ik 4x2 werken en op advies van de fysio iedere 20 min wisselen van houding. (Zitten/ staan/bal) Wat doet de osteopaat bij jou? Ik zat daar ook aan te denken omdat ik nu al zo lang bij de fysio loop..

2 jaar geleden

Reactie op Wsxc

Wat k*t dat het weer heel erg terug is. Bij mij ging dit ook zo. Paar weken ...
Wat vervelend…. Wat doe je voor soort werk? Bureau? Wat zou de gynaecoloog voor je kunnen betekenen?

2 jaar geleden

Reactie op Appelmoes

Wat vervelend…. Wat doe je voor soort werk? Bureau? Wat zou de gynaecoloog ...
Ben verpleegkundige in de wijk. Dus lichamelijk zwaar werk. Gynaecoloog ben ik door de huisarts en de revalidatie arts naar terug verwezen. Omdat ik geopereerd ben na mijn bevalling en ze nu willen dat er foto's gemaakt worden.

2 jaar geleden

Reactie op Appelmoes

Aah wat vervelend. Hier is die kleine meid nu ook één. Super leuk natuurlij ...
Dat van 1 jaar oud zijn herken ik wel. Je voelt daardoor ook dat je al 1 jaar verder bent en vraagt je af komt dit nog wel goed.

2 jaar geleden

Reactie op Wsxc

Dat van 1 jaar oud zijn herken ik wel. Je voelt daardoor ook dat je al 1 ja ...
Idd, dat ja 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Wsxc

Ben verpleegkundige in de wijk. Dus lichamelijk zwaar werk. Gynaecoloog ben ...
Pittig qua werk lijkt mij, maar ook mooi werk 🍀 Hoop voor je dat ze iets voor je kunnen betekenen!

2 jaar geleden

Reactie op Wsxc

Wat k*t dat het weer heel erg terug is. Bij mij ging dit ook zo. Paar weken ...
Pff wat vervelend dat ook jij nog steeds klachten hebt. Heel veel succes bij de gynaecoloog. Ben benieuwd. Laat je weten hoe het was?

2 jaar geleden

Reactie op Babymama2021

Pff wat vervelend dat ook jij nog steeds klachten hebt. Heel veel succes b ...
Ik laat het jullie weten, laten jullie het ook weten als jullie een " oplossing hebben? "

2 jaar geleden

Reactie op Wsxc

Ik laat het jullie weten, laten jullie het ook weten als jullie een " oplos ...
Dankjewel. Ja zeker doe ik

2 jaar geleden

Reactie op Appelmoes

Aah wat vervelend. Hier is die kleine meid nu ook één. Super leuk natuurlij ...
Sorry voor de late reactie. Maar ik kan het niet zo goed uitleggen eigenlijk. Maar het verschil met een osteopaat en een fysio is dat een fysio alleen de plek zelf behandeld en een osteophaat kijkt heel je lichaam na... wat ze doet geen idee hoe ik dat moet omschrijven ook soort masseren en drukken op plekken en me been met draaiende beweging vast pakken.. of ik er helemaal vanaf kom weet ik nie maar ik zou een osteopaat zeker aanraden.. ik ben er nog niet vanaf maar nu de laatste keer was mijn bekkenbodemspier helemaal niet meer gevoelig met erop drukken en de vorige keer voelde dat nog of er een mes ingestoken is.. maar de bekkeninstabiliteit is nog niet weg. Zit bij mij aan mijn rechterkant.

2 jaar geleden

Reactie op Wsxc

Wat k*t dat het weer heel erg terug is. Bij mij ging dit ook zo. Paar weken ...
Hey hoe was het bij jou bij de gynaecoloog?

2 jaar geleden

Reactie op Babymama2021

Hey hoe was het bij jou bij de gynaecoloog?
Ze heeft voor mij een afspraak gemaakt voor een foto van het bekken. Dit om te bekijken of het ruimte tussen mijn botten zit.

2 jaar geleden

Reactie op Wsxc

Ze heeft voor mij een afspraak gemaakt voor een foto van het bekken. Dit om ...
Ow oke. Fijn dat er foto's gemaakt zijn. Heb ik ook wel eens aangedacht. Ben benieuwd of er iets op te zien is.

2 jaar geleden

Hey dames! Ik heb ook tot ruim 10 maanden last van mijn bekken gehad. Met name rond het stuitje met lang zitten of staan en de lage onderrug. Ik heb ook een osteopaat gehad, dat hielp iets. Daarna fysio, dat hielp iets. Ook personal training 2x pw om sterker te worden, hielp iets. Maar niks nam het helemaal weg. Toen rond de 10 maanden ben ik via via bij iemand terecht gekomen: een fysiotherapeut die ook osteopathie deed en craniosacraaltherapie (hiervoor nog nooit van gehoord). Hij heeft bij mij een aantal behandelingen gedaan zoals: bekken in beweging brengen, stuitje manueel (auw!) In beweging brengen en ook naar de schedelplaten met zachte bewegingen gekeken. Ook via de voorkant- dus op de buik -met zachte bewegingen. Mijn pijn is in 2 maanden van dagelijks een 7 naar een 1 gegaan. Het is natuurlijk een vage combinatie aan dingen, maar ga aub op zoek in je buurt naar iemand die meerdere vakgebieden combineert. Iemand die snapt dat alles met elkaar in verbinding staat, iemand die snapt dat er misschien ook mentaal een blokkade zit, wat dan ook. Ik gun iedereen dit! Geef niet op, neem geen genoegen met hoe het nu is, blijf zoeken❤

2 jaar geleden

Reactie op Longstoryshort

Hey dames! Ik heb ook tot ruim 10 maanden last van mijn bekken gehad. Met n ...
Super bedankt voor je reactie. Ik zal eens het een en ander uit gaan zoeken. Toen bij mijn vorige afspraak zowel een osteophaat als een fysio mee keek vond ik dat ook heel fijn. Ze zien toch beiden weer iets anders. Heb oefeningen mee gehad die ga ik nu 3 keer per dag elke dag doen en heb over een week weer een nieuwe afspraak. Hoe lang gaat het bij jou nu goed?

3 maanden geleden

Reactie op Nxp

Ik ben ook nog geen steek verder ondanks wekelijkse inzet. Haal zelf veel s ...
Hoi, hoe is het met jou herstel nav het traject? Ik twijfel of een offline traject maar vind het zoveel geld..