12 Reacties
5 jaar geleden
Mijn vliezen zijn nog nooit spontaan gebroken. Je weet nooit of de bevalling daarmee begint...
5 jaar geleden
Je kan ook zo'n onderlegger gebruiken, ga ik wel doen tegen die tijd. Uiteindelijk willen we wel een nieuwe bank, maar om nou eerst voor een tijd op een vruchtwater bank te zitten🤢🤢
5 jaar geleden
Alleen een bedzeilje gaan we doen.
Slechts een enkeling heeft bij t breken van vliezen dat er meteen een emmer water uit komt zetten.
Meestal begint dat rustig heb je echt tijd om niet je hele bank nat te laten worden
5 jaar geleden
Ik vind het een hele goeie vraag.
Bij mij braken mijn vliezen snachts in bed..en dus ook echt in 1 x veel.. niet in beetjes..
Dus ik zou persoonlijk wel iets neerleggen als je bang bent voor je bank haha maar de kans is idd klein. Desnoods leg je een zeiltje neer met een kleed er overheen 🤷🏼♀️ ben je dan eventueel op tijd met het opmerken is de grootste schade misschien nog beperkt. Ik heb het zelf eigenlijk nog niet neergelegd maar vind het wel een goeie om ook te doen👍🏻
5 jaar geleden
Wij hebben een waterdichte matrasbeschermer van de Action op het bed en verder niks. De vk zei dat het geen vlekken geeft, mocht het toch gebeuren. Bovendien slijten die zeiltjes uit het kraampakket waardoor je er waarschijnlijk meerdere nodig hebt en dan zijn ze misschien op voor de bevalling, terwijl ze ze dan hard nodig hebben. Heb wel een paar extra kraamverband in de vluchtkoffer zitten, dat leek me wel praktisch voor als er op locatie iets gebeurt.
5 jaar geleden
Wij hadden bij de eerste alleen een kraammatje in de auto liggen. Mijn vliezen braken op de toilet en was een enorme plens, moest toen nog de trap op om aan te kleden, vloerbedekking🤦🏼♀️ Geeft geen vlekken gelukkig haha! Dit keer dus met telefoon snachts naar toilet zodat ik mijn man kan bellen😂