23 Reacties
5 jaar geleden
Mijn moeder heeft een campingbedje gehaald. Is lekker makkelijk en kan ook als box fungeren. En als de kleine daar niet is is ie zo opgevouwen. Scheelt ruimte
5 jaar geleden
Hier het voordeel dat het voor beide kanten niet het eerste kleinkind was. Mijn schoonouders hebben een campingbed, kinderstoel, box en wipstoeltje. Mijn ouders hebben een wiegje (gekocht voor mijn oudere broer, dus we hebben er allemaal in gelegen ☺️), een box en voor als het wiegje te klein is hebben ze een ledikant die nog van mijn mama geweest is. Zij hebben ook een campingbedje staan en kinderstoel. Daar moeten we dus alleen wipstoeltje meegeven (onze zoon zat hier zo ongelooflijk graag in, benieuwd of de kleine nu er ook zo zot van is)
5 jaar geleden
Mijn ouders en schoonouders hebben een campingbedje gekocht. Bij mijn schoonouders zal ze wat vaker zijn om ook te slapen, bij mijn ouders fungeert het meer als box. Verder hebben beide een Ikea eetstoel, hydrofiele doeken en straks zetten we daar nog wat luiers en flesvoeding neer
5 jaar geleden
Mijn moeder heeft een hele kinderkamer met alles erop en eraan (wij hebben letterlijk nog niks dus vrij confronterend). Die kan niet wachten op de kleine. Ze gaat vooralsnog niet blijven slapen, maar voor slaapjes overdag is het ook handig.
5 jaar geleden
Hangt van opa en oma af die van mij gaan daar geen kamer voor inrichten terwijl m'n schoonmoeder dit wel had die paste ook om de week op. Wij hebben nog 2 campinbadjes van de oudste kids deze kun je overal mee naar toe nemen.
5 jaar geleden
Reactie op Valérietje
Mijn ouders en schoonouders hebben een campingbedje gekocht. Bij mijn schoo ...
Misschien goed om rekening mee te houden dat de meeste flesvoeding, indien eenmaal geopend, maximaal drie weken houdbaar is. Daar had ik me bij de eerste ook op verkeken. De verpakkingen vind ik vrij groot en wij konden altijd 'n halve bus weggooien 🙄 dus ik zou even proberen hoeveel flesvoeding je daar echt nodig hebt en anders van die poedertorentjes meegeven!
Gewoon maar een tip hoor, 😊, je doet natuurlijk wat het beste bij je past.
5 jaar geleden
Bij onze ouders en schoonouders staat een ledikantje. Mijn ouders hebben daarbij ook n verschoontafel van Ikea en 'n badje. Wel handig hoor, anders blijf je zo aan het slepen. En bij mijn schoonouders verschoonden we op bed of op een bureau, dat ging ook prima. Niet zo handig maar voor die enkele keer maakt het niet echt uit.
En bij ons is 't zelfs echt incidenteel, misschien 1 a, 2x per maand ivm afstand. Maar meestal zijn we er dan ook wel langer, incl overnachting. Dus kan je wel aanraden om dat soort meubeltjes wel neer te zetten als je er vaker bent. Via Marktplaats of kringloop is ook veel moois te vinden!
5 jaar geleden
Mijn schoonouders hebben een hele babykamer staan. Ons meisje is hun vierde kleinkind, dus dat kamertje hadden ze al.
Mijn ouders leven niet meer, mijn opa en oma van vaders kant nog wel. Ik denk niet dat ons meisje daar zal gaan logeren.
5 jaar geleden
Zeker als ze er regelmatig gaan slapen zou ik voor een ledikantje en een degelijk matrasje gaan.
Hier bij de ene oma ook een ledikantje klaar staan, die woont hier vlakbij en daar zal de kleine regelmatig (1x per maand ofzo denk ik?) Logeren, maar ook met het wekelijkse oppas dagje zal ie er regelmatig een dutje in doen.
Andere opa en oma wonen een stuk verder weg, ik verwacht dat ie daar zo goed als nooit zal logeren, misschien 1 of 2x per jaar. Dan gaat het campingbedje mee.