23 Reacties

5 jaar geleden

Ledikantje

5 jaar geleden

Camping bedje, Ikea eet stoel, fles, kleding

5 jaar geleden

Ledikant. Gekocht in een kringloop, voor een paar tientjes ben je klaar

5 jaar geleden

Camping bedje.

5 jaar geleden

Bij de ene opa en oma hebben we een kamertje voor de kinderen waar een ledikantje staat. Bij de andere opa en oma hebben ze een campingbedje staan die in de computerkamer word opgezet als ze willen slapen.

5 jaar geleden

Mijn moeder heeft het huis al volledig kindklaar gemaakt 😂 ze is ook ontzettend blij en trots dat ik als de jongste en haar enigste dochter nu een kleine krijgt. Dus ze heeft een box in huis, ledikantje, wipstoeltje, eetstoel etc. Is ook voor 1 keer in de week logeren ☺️

5 jaar geleden

Onze dochter gaat 1x in de week naar oma, zij heeft eigenlijk een complete inboedel voor haar. Ledikantje, kinderstoel, en voor in het begin zelfs een wipstoel, kinderwagen en buggy. Die laatste overigens allemaal gekregen

5 jaar geleden

Mijn moeder heeft een campingbedje gehaald. Is lekker makkelijk en kan ook als box fungeren. En als de kleine daar niet is is ie zo opgevouwen. Scheelt ruimte

5 jaar geleden

Reactie op Mama31

Onze dochter gaat 1x in de week naar oma, zij heeft eigenlijk een complete ...
Bij mijn stiefmoeder en pa het zelfde . Mensen in de straat denken dat ik daar ga wonen met baby 🤣

5 jaar geleden

Hier het voordeel dat het voor beide kanten niet het eerste kleinkind was. Mijn schoonouders hebben een campingbed, kinderstoel, box en wipstoeltje. Mijn ouders hebben een wiegje (gekocht voor mijn oudere broer, dus we hebben er allemaal in gelegen ☺️), een box en voor als het wiegje te klein is hebben ze een ledikant die nog van mijn mama geweest is. Zij hebben ook een campingbedje staan en kinderstoel. Daar moeten we dus alleen wipstoeltje meegeven (onze zoon zat hier zo ongelooflijk graag in, benieuwd of de kleine nu er ook zo zot van is)

5 jaar geleden

Mijn ouders en schoonouders hebben een campingbedje gekocht. Bij mijn schoonouders zal ze wat vaker zijn om ook te slapen, bij mijn ouders fungeert het meer als box. Verder hebben beide een Ikea eetstoel, hydrofiele doeken en straks zetten we daar nog wat luiers en flesvoeding neer

5 jaar geleden

Ledikantje

5 jaar geleden

Mijn schoonmoeder heeft een hele babykamer ingericht inclusief badje toen ons nichtje vorig jaar op komst was. Ze heeft ook een kinderstoel en een box thuis. Onze kleine gaat als ze 7 maanden is daar 1 dag per week heen dus hoef niet te veel heen en weer te slepen.

5 jaar geleden

Mijn moeder heeft een hele kinderkamer met alles erop en eraan (wij hebben letterlijk nog niks dus vrij confronterend). Die kan niet wachten op de kleine. Ze gaat vooralsnog niet blijven slapen, maar voor slaapjes overdag is het ook handig.

5 jaar geleden

Hangt van opa en oma af die van mij gaan daar geen kamer voor inrichten terwijl m'n schoonmoeder dit wel had die paste ook om de week op. Wij hebben nog 2 campinbadjes van de oudste kids deze kun je overal mee naar toe nemen.

5 jaar geleden

Reactie op Valérietje

Mijn ouders en schoonouders hebben een campingbedje gekocht. Bij mijn schoo ...
Misschien goed om rekening mee te houden dat de meeste flesvoeding, indien eenmaal geopend, maximaal drie weken houdbaar is. Daar had ik me bij de eerste ook op verkeken. De verpakkingen vind ik vrij groot en wij konden altijd 'n halve bus weggooien 🙄 dus ik zou even proberen hoeveel flesvoeding je daar echt nodig hebt en anders van die poedertorentjes meegeven! Gewoon maar een tip hoor, 😊, je doet natuurlijk wat het beste bij je past.

5 jaar geleden

Bij onze ouders en schoonouders staat een ledikantje. Mijn ouders hebben daarbij ook n verschoontafel van Ikea en 'n badje. Wel handig hoor, anders blijf je zo aan het slepen. En bij mijn schoonouders verschoonden we op bed of op een bureau, dat ging ook prima. Niet zo handig maar voor die enkele keer maakt het niet echt uit. En bij ons is 't zelfs echt incidenteel, misschien 1 a, 2x per maand ivm afstand. Maar meestal zijn we er dan ook wel langer, incl overnachting. Dus kan je wel aanraden om dat soort meubeltjes wel neer te zetten als je er vaker bent. Via Marktplaats of kringloop is ook veel moois te vinden!

5 jaar geleden

Mijn schoonouders hebben een hele babykamer staan. Ons meisje is hun vierde kleinkind, dus dat kamertje hadden ze al. Mijn ouders leven niet meer, mijn opa en oma van vaders kant nog wel. Ik denk niet dat ons meisje daar zal gaan logeren.

5 jaar geleden

Zowel mijn ouders als die van mijn man hebben zelf al een kinderbedje en kinderstoel staan. Onze zoon was niet het 1e kleinkind 😉 Zeker als je elke week een vast logeerpartijtje hebt, lijkt een ledikantje me de (kleine) investering waard.

5 jaar geleden

Zeker als ze er regelmatig gaan slapen zou ik voor een ledikantje en een degelijk matrasje gaan. Hier bij de ene oma ook een ledikantje klaar staan, die woont hier vlakbij en daar zal de kleine regelmatig (1x per maand ofzo denk ik?) Logeren, maar ook met het wekelijkse oppas dagje zal ie er regelmatig een dutje in doen. Andere opa en oma wonen een stuk verder weg, ik verwacht dat ie daar zo goed als nooit zal logeren, misschien 1 of 2x per jaar. Dan gaat het campingbedje mee.