8 Reacties

4 jaar geleden

Ik hou mij totaal niet bezig met sprongen. Heb ook echt nergens last van bij mijn zoontje. Bij mijn dochter ook nooit gehad

4 jaar geleden

Reactie op Kim-2

Ik hou mij totaal niet bezig met sprongen. Heb ook echt nergens last van bi ...
Same!

4 jaar geleden

Reactie op Kim-2

Ik hou mij totaal niet bezig met sprongen. Heb ook echt nergens last van bi ...
Bij mijn eerste zoontje kon ik de klok erop gelijk zetten en was het standaard een week lang elke nacht wakker worden. Nu bij de tweede merk ik helemaal niks 😳

4 jaar geleden

Hier ook een serieuze sprong.. Ook paar x per nacht huilen, onrustiger slapen en constant bij ons in de buurt willen zijn maar door de dag wel een vrolijke baby gelukkig!

4 jaar geleden

Hier ook! De nachten zijn echt een drama terwijl James altijd van 19.00u tot 07.15u sliep.. Maar gelukkig "is het maar een fase" 😂

3 jaar geleden

Hebben we net de slaapregressie achter de rug (niet willen slapen) en nu sprong 7 met om het uur wakker en dan via de borst doorslapen en alleen maar aanklampen en zeuren overdag... Pfft. Pittig hoor. Nog meer hier?

3 jaar geleden

Mijn zoon van 10maanden huilde snachts ook in eens heel veel. Maar hij bleek oor onsteking te hebben. Misschien kan je ze even na laten kijken

3 jaar geleden

Reactie op ashv88

Mijn zoon van 10maanden huilde snachts ook in eens heel veel. Maar hij blee ...
Bij ons was het geen oorontsteking. Ben idd even langs de ha geweest voor de zekerheid. Maar ze was verder ook niet verkouden geweest oid. De rust is hier weer aardig terug. De donderwolk is weer voorbij gelukkig 🙏