89 Reacties

5 jaar geleden

Hihi wat leuk, hier zeggen we vaak baasje of ventje... klinkt allemaal zo lief🥰

5 jaar geleden

Me dochter heet Zaineb maar ik noem haar zouzou.

5 jaar geleden

Ik zeg vaak knullie. En mijn vriend, die weinig tot geen Nederlands spreekt zegt het nu ook🤣 Praatie roemeens tegen de kleine, maar noemt hem wel knullie 🤣🤣

5 jaar geleden

Onze dochter geet Amber. Maat wordt hier vaak "Mupke" genoemd.

5 jaar geleden

Haha wij hebben een hele lijst aan bijnamen; Hij was heeel mager bij de geboorte (prematuur) maar ziet er nu uit als een lekker propje: dus, Buddha, spekkie, speknek, bollie, dikzak 🙈 Daarnaast drinkt hij heel goed dus noemen we hem Henry de stofzuiger 😂 en Woody Woodpecker omdat die altijd met z'n hoofd op m'n borst tikt als die honger heeft 😂. Hij heet Mason dus we noemen hem daarnaast mees, Mees Kees. Ik denk dat ik alle namen maar eens ga opschrijven want volgens mij hebben we er nog meer hahaha!

5 jaar geleden

Hier is het: Professor Aapie(zo noemen we onze andere twee ook. We hebben nu dus een Aapie 1, Aapie 2 en Aapie 3🤣) Ventje Kleine man(grote broer is grote man) Spookje Hij heet trouwens Liam

5 jaar geleden

Ik noem onze Mick, muppet omdat hij veel grappige geluiden maakt en speenvarken omdat hij zo tekeer gaat bij het verschonen 😂😂

5 jaar geleden

Haha ons kleine nichtje noemde onze Novan, Norrie. Dus Norrie it is. En als hij moppert noemen we hem Knorrie.

5 jaar geleden

Onze dochter heet Elin, maar ik merk dat ik heel vaak “frutje” zeg omdat ze vaak helemaal opgefrommeld ligt en zich klein maakt. En omdat het zo fijn is weer zo’n klein “frutje” er bij te hebben om mee te knuffelen

5 jaar geleden

Onze dochter heet Juno, maar zo noem ik d'r eigenlijk nooit. Ze heeft echt super veel bijnamen. O.a. Jurannosaurus Rex omdat ze zo vreselijk kan brullen. En Gretige Greta, omdat ze zo gulzig aanhapt. Maar over het algemeen is ze Princess Poopypants.

5 jaar geleden

In het ziekenhuis zeiden de verpleegsters dat ze geluiden maakt als een geitje dus als ze dat nu doet zeggen wij al eens geitje 🙈 En wij zeggen ook heel vaak poppie 🥰

5 jaar geleden

Popje en kleine kipnugget 😂

5 jaar geleden

Stinkiebeer omdat zijn shirtje vaak naar maagzuur ruikt 😂

5 jaar geleden

Onze Sofie noemen proberen we altijd zo te noemen, ik noem haar vaak kleine frummel omdat ze zich in foetus houding houd. En zo ook graag ligt. Haar vader noemt haar schatje of moppie 😅 ( doe ik ook soms)

5 jaar geleden

Reactie op Mirandajeroen

Haha wij hebben een hele lijst aan bijnamen; Hij was heeel mager bij de geb ...
Wij zeggen hier vaak ook speknek 🤣🙈

5 jaar geleden

Haha naast haar eigen naam komt er vanalles voorbij. Knorretje. Dikkie dik, popje, moppertje, zuurtje. Ook besef ik me nu dat er best veel op lize rijmt. Sorry kind voor op het schoolplein later🙈.

5 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap Bonnie de beuker omdat ze zo druk was in de buik 😂 en nu floepje omdat ik het gevoel had dat ze uit me floepte tijdens de bevalling.

5 jaar geleden

Hier ook knorretje. Hij knort echt de hele tijd. Ik kan ook niet herrinneren dat mijn dochter dat zo vaak deed. 😅

5 jaar geleden

Koekie noemen mijn beste vriendinnen en ik hem

5 jaar geleden

Reactie op Memmen

Koekie noemen mijn beste vriendinnen en ik hem
Ah dat is ook leuk! Zo noem ik mijn oudste ook. Daarom heet nummer 2 ook kruimel. Koekie en kruimel 🥰