14 Reacties
5 jaar geleden
Voel je het ook in je onderrug? Ik denk dat het je bekken is...
Dat trekt ook naar je bil. Ik heb dat ook. De fysio kan het los masseren.
5 jaar geleden
Waarschijnlijk je bekken inderdaad, heb helaas extreme bekkeninstabiliteit maar dat kan zich ook zeker uitte in pijn in de bil, daar zit een hele grote spier die t op moet vangen mocht je bekken t niet goed aankunnen of te week worden, even mee naar de bekkenfysio om te kijken of dat ook bij jou zo is
5 jaar geleden
Ik heb tijdens yoga (of all places) mijn bilspier verrekt en werd maar niet beter. Fysio heeft t toen enorm gemasseerd (auw!) maar sindsdien is t veel beter. Ze gaf aan dat door verweking van het bekkengebied andere spieren kunnen gaan compenseren en daardoor niet herstellen (in mijn geval). Mijn advies: ga naar een bekkenfysio.
5 jaar geleden
Bij mij is het een zenuwbeknelling, zwangerschapsischias, door bekkeninstabiliteit. Soms is het heel heftig en dan kan het plotseling weg zijn omdat de beknelling weg is. Ik zou een bekkenfysio aanraden. Die kan wellicht de beknelling verhelpen, mits het hetzelfde is!
5 jaar geleden
Mag je eigenlijk wel spiroflor smeren tijdens de zwangerschap? Veel crèmes mogen niet gezien er of pijnstilling in zit, of je lichaam reageert er heftiger op
5 jaar geleden
Dat zijn je bekken! Je kunt fysio pro beren zelf ook erg veel last van gehad zowel 1e zwangerschap 2jaar na de zwangerschap en nu met me 2e zwangerschap weer helaas. Ga wwl na de fysio maar t helpt helaas niet altijd heb soms dagen dat ik ook geen stap verzetten kan en dus even niks waard ben