29 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben ook een hemnes ladekast en zijn naar hetzelfde op zoek! Heb het nog niet echt opgemeten maar kwam iig deze tegen https://www.babyentiener.nl/bopita-verschoonopzet-lucca-wit.html?channable=e18774.NTE4MzA&gclid=EAIaIQobChMIydym94uL6wIVwuF3Ch0x1QaQEAQYCSABEgLL2_D_BwE Maar misschien komt die wel overeen met die jij had gezien? Ik ben ook benieuwd naar andere reacties 🙃

3 jaar geleden

Reactie op Lisan02

Wij hebben ook een hemnes ladekast en zijn naar hetzelfde op zoek! Heb het ...
Jaa deze van Bopita past alleen op de Bopita Lucca commode. Ik durf niet te zeggen of die ook past op de Ikea Hemnes. Tenzij het natuurlijk dezelfde afmetingen zijn.. dan moet het gewoon kunnen! En deze steekt ook zo uit aan de achterkant, helaas .. Maar misschien is de Polini dan wat voor jou? Hij is ook goedkoper dan die van Bopita! https://polini-kindermeubels.nl/product/polini-aankleedblad-voor-ikea-hemnes/

3 jaar geleden

Waarom verschoon je niet gewoon dwars? Heb je ook dat gedoe niet met een vergroter die uitsteekt.

3 jaar geleden

Ik heb ook deze ladekast maar verschoon gewoon dwars, heb hier persoonlijk nooit problemen mee gehad . Mijn meisje is nu 2,5jr en nog doe ik het zo :-)

3 jaar geleden

Reactie op Monster89

Ik heb ook deze ladekast maar verschoon gewoon dwars, heb hier persoonlijk ...
Hier ook. Als ik ergens kom waar ik recht moet verschonen, zit ik echt te klooien omdat ik dat niet gewend ben. Maw, je kunt aan allebei wennen dus ik zou gaan voor gemak zonder plank.

3 jaar geleden

Recht verschonen is beter volgens voor jezelf. Beter voor je bekken en heupen, al dus de fysio.

3 jaar geleden

Ik heb nooit bladvergroters gezien die alleen aan de voorkant uitsteken. Denk dat dat een probleem geeft met de stevigheid: je hebt dan een grote 'hefboom' aan de voorkant waardoor de kast om kan kiepen of de bladvergroter af kan breken. Bovendien kan je dan niet meer in de bovenste la komen omdat de bladvergroter er boven zit.

3 jaar geleden

Reactie op L1nda

Ik heb nooit bladvergroters gezien die alleen aan de voorkant uitsteken. De ...
IKEA stuva commode. Steekt alleen naar voor uit. Bestaat dus wel.

3 jaar geleden

IKEA stuva commode. Steekt alleen naar voor uit. Bestaat dus wel.
Wij hebben ook de stuva commode van IKEA. Deze kan dan later iets lager gezet worden, zodat het dient als bureau. Het staat op de kamer, maar eigenlijk gebruiken we deze nooit. We hebben beneden en in de badkamer een verzorgingstafel staan en gebruiken deze altijd.

3 jaar geleden

IKEA stuva commode. Steekt alleen naar voor uit. Bestaat dus wel.
Dit is geen bladvergroter maar een complete commode. Die is er dus op berekend dat het blad zo ver uitsteekt (in tegenstelling tot een kast/commodr waar je een extra bladvergroter op zet) en zoals je ziet zit er geen lade onder het blad.

3 jaar geleden

Reactie op L1nda

Dit is geen bladvergroter maar een complete commode. Die is er dus op berek ...
Pruttel pruttel.... Laat maar.....

3 jaar geleden

Ik kon ook geen geschikte vinden voor mijn ladekast, dus ik heb het zelf gemaakt. Met wat hulp van mijn man. Was lang niet zo moeilijk als ik dacht! 🙂

3 jaar geleden

Ik zou graag recht willen verschonen, lijkt mij persoonlijk praktischer juist om dingetjes te pakken uit de lade rechts of links van je. Ipv dwars en steeds iets uit de lade moeten pakken, wat mij niet echt handig lijkt in de praktijk. Maar ik zie dat daar de meningen over verschillen, wat ook absoluut mag ! Ik zie veel bladvergroters op internet (pinterest etc) die niet zo erg uitsteken aan de achterkant, en ook niet zo erg aan de voorkant. Maar kan er helaas nergens een vinden. Wat betreft “grote hefboom aan de voorkant”.. of de stevigheid. Lijkt mij niet echt van toepassing als je je bladvergroter goed vast maakt.. en eventueel de kast aan de muur ook nog vastzit. Goede tip trouwens, misschien inderdaad eentje zelf maken! Heb het geluk met een handige man in huis 😌

3 jaar geleden

IKEA stuva commode. Steekt alleen naar voor uit. Bestaat dus wel.
Jaaa het zijn er zoveel die alleen aan de voorkant uitsteken!

3 jaar geleden

Jaaa het zijn er zoveel die alleen aan de voorkant uitsteken!
Waar heb je de jouwe vandaan? 😍

3 jaar geleden

Reactie op Petra Helene

Waar heb je de jouwe vandaan? 😍
Haha helaas niet de mijne!! Afbeelding is van Pinterest. Maak daar altijd moodboards 🙈

3 jaar geleden

Das dames, hebben jullie uiteindelijk nog een andere bladvergroter gevonden dan die van Polini?

2 jaar geleden

https://www.puckdaddy.de/en/wickelaufsatz/fuer-ikea-hemnes?p=1 Hier heb ik bladvergroters voor de Hemnes ladekast gevonden die niet uitsteken aan de achterzijde. Ik heb hem zelf nog niet besteld dus kan over de kwaliteit niets zeggen.

2 jaar geleden

Heeft iemand er inmiddels eentje besteld die niet te veel uitsteekt achter?

2 jaar geleden

Volg!