29 Reacties

6 jaar geleden

Ja! Van mijn eerste zwangerschap. Ik was er bijna zeker van dat het fout was gegaan maar ik heb nu een knul van 3,5 dus niks om je zorgen om te maken!

6 jaar geleden

Bij mij preciesssss hetzelfde. 5 weken en 6 dagen en pijn is spanning is helemaal weg. Wij hebben gisteren eerste echo gehad (ivm eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap) en ze zien behalve een vruchtzakje niets... het kan zijn dat dit te vroeg is maar kan ook aangeven dat er een miskraam aankomt. Vrijdag nieuwe echo. Dan 6+2 dus wederom erg vroeg maar wil er ook geen 2 weken overheen laten gaan. Ik lees heel veel verhalen van vrouwen die ineens geen pijnlijke, gezwollen borsten hebben en toch een positief resultaat hebben dus hier probeer ik me aan vast te houden maar het valt niet mee h猫.... ik duim ook voor jou.

6 jaar geleden

Grote heb ik geen idee maar eerste paar dagen na test had ik harde boobies waar al melk uit kwam. En nu week later niet maar testen zijn nu wel stuk duidelijker. Kan normaal zijn.

6 jaar geleden

Ik ben nu 5weken 4dag zwanger Ik voel bijna niets

6 jaar geleden

Reactie op Annekeee

Bij mij preciesssss hetzelfde. 5 weken en 6 dagen en pijn is spanning is he ...
Wat spannend Annaeliza en hopelijk zien ze met de volgende echo wel wat. Ik zelf heb ook in januari een bbz gehad met eileider verwijdering. Nu 5 weken en 1 dag weer in verwachting en volgende week met 6 weken een echo dus ben ook heel benieuwd maar het is ook zo spannend als je zoiets al hebt meegemaakt. Hou goede moed! 馃挄

6 jaar geleden

Heb ik ook. Eerste weken krampen in buik en gespannen borsten. Nu (5+4) eigenlijk nergens meer last van. Mn buik voelt zelfs weer dunner. Ik hoorde dat meer meiden dat hebben en dat het geen slecht teken hoeft te zijn.

6 jaar geleden

Ja! Hier ook! Vandaag 5+3. Sinds gisteren slinkt alles. Borsten zijn wel iets pijnlijk nog. Mijn vorige zwangerschap werd een miskraam (waar we weken later bij de echo pas achterkwamen dat er geen vruchtje meer was). Dus nu ben ik extra alert op wat ik voel. Vanochtend was ik er even van overtuigd dat dit hem niet ging worden. Maar ja, geen bloed en zelfs een beetje misselijk nu (en chagrijnig) dus misschien toch?... ik vind het heel ingewikkeld dat alles zo verandert...

6 jaar geleden

@fauve12 Ik herken je verhaal heel erg. Mijn vorige zwangerschap eindigde ook in een miskraam en daardoor nu extra oplettend. Vind het ook heel ingewikkeld, het enige wat we nu kunnen doen is afwachten en heel hard duimen!

6 jaar geleden

Heb ik ook. Eerste weken krampen in buik en gespannen borsten. Nu (5+4) eig ...
Ow zo blij dit te lezen. Ik zei toevallig vandaag tegen mijn vriend.....ik voel mij minder zwanger ineens. Dit doordat buik dunner is en borsten minder pijnlijk. Verder geen zwangersschapskwaaltjes..... Over 1,5 week is de termijn echo.....zoooo nieuwsgierig...

6 jaar geleden

Reactie op Wil2

Ow zo blij dit te lezen. Ik zei toevallig vandaag tegen mijn vriend.....ik ...
Hier werd ook mijn opgezette buik en borsten minder rond week 5 voelde me ook minder zwanger.. afgelopen maandag toch een mooi hartje gezien en nu bijna 7 weken en begint het weer wat uit te zetten 馃檲

6 jaar geleden

Wel fijn hier de reacties te lezen dat we niet de enigen zijn 茅n dat het dus allemaal toch goed kan zijn馃槉 Dankjewel, dat geeft moed.

6 jaar geleden

Ik herken dit ook helemaal.. ik ben nu ook 5+3 en vooral de laatste 2 dagen lijken mijn borsten weer bijna als normaal.. december een mk gehad.. wel spannend allemaal weer

6 jaar geleden

Ik had dit ook de laatste 2 dagen vanmorgen een echo gehad en het is helaas een miskraam..

6 jaar geleden

Hier ook 5 weken en 6 dagen, en de eerste zwangerschap. Ik herken mij hier ook heel erg in. Had pijnlijke grote borsten en steken, maar nu niet meer. Ik ben alleen wel super humeurig en heb vaak trek en dan moet ik ook echt eten.

6 jaar geleden

Reactie op Denise25

Ik had dit ook de laatste 2 dagen vanmorgen een echo gehad en het is helaas ...
Had je andere symptomen van je miskraam en hoe ver wasj? X

6 jaar geleden

Reactie op Jjm3

Wat spannend Annaeliza en hopelijk zien ze met de volgende echo wel wat. Ik ...
Helaas heb ik vanochtend een miskraam gekregen. Ik hoop zo voor jullie dat jullie beter nieuws hebben!!!

6 jaar geleden

Ja ik heb het zelfde! Maar het verschild echt heel erg per dag .. maandag een echo met 7.2 weken dus we wachten het maar af

6 jaar geleden

Ik heb het idee dat het bij wisselt per moment van de dag. S avonds merk ik er meer van dan smorgens. Ik had dit mijn vorige zwangerschap ook. Dit was helaas een buitenbaarmoederlijke maar wel een vitale en mijn zwangerschapshormoon was toen 5000.

6 jaar geleden

Reactie op Annekeee

Helaas heb ik vanochtend een miskraam gekregen. Ik hoop zo voor jullie dat ...
Wat verdrietig voor je, sterkte+

6 jaar geleden

Reactie op Annekeee

Helaas heb ik vanochtend een miskraam gekregen. Ik hoop zo voor jullie dat ...
Oh wat erg, heel veel sterkte en kracht! 馃崁馃挀