29 Reacties
6 jaar geleden
Ja! Van mijn eerste zwangerschap. Ik was er bijna zeker van dat het fout was gegaan maar ik heb nu een knul van 3,5 dus niks om je zorgen om te maken!
6 jaar geleden
Bij mij preciesssss hetzelfde. 5 weken en 6 dagen en pijn is spanning is helemaal weg. Wij hebben gisteren eerste echo gehad (ivm eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap) en ze zien behalve een vruchtzakje niets... het kan zijn dat dit te vroeg is maar kan ook aangeven dat er een miskraam aankomt. Vrijdag nieuwe echo. Dan 6+2 dus wederom erg vroeg maar wil er ook geen 2 weken overheen laten gaan.
Ik lees heel veel verhalen van vrouwen die ineens geen pijnlijke, gezwollen borsten hebben en toch een positief resultaat hebben dus hier probeer ik me aan vast te houden maar het valt niet mee h猫.... ik duim ook voor jou.
6 jaar geleden
Grote heb ik geen idee maar eerste paar dagen na test had ik harde boobies waar al melk uit kwam. En nu week later niet maar testen zijn nu wel stuk duidelijker. Kan normaal zijn.
6 jaar geleden
Reactie op Annekeee
Bij mij preciesssss hetzelfde. 5 weken en 6 dagen en pijn is spanning is he ...
Wat spannend Annaeliza en hopelijk zien ze met de volgende echo wel wat. Ik zelf heb ook in januari een bbz gehad met eileider verwijdering. Nu 5 weken en 1 dag weer in verwachting en volgende week met 6 weken een echo dus ben ook heel benieuwd maar het is ook zo spannend als je zoiets al hebt meegemaakt. Hou goede moed! 馃挄
6 jaar geleden
Heb ik ook. Eerste weken krampen in buik en gespannen borsten. Nu (5+4) eigenlijk nergens meer last van. Mn buik voelt zelfs weer dunner. Ik hoorde dat meer meiden dat hebben en dat het geen slecht teken hoeft te zijn.
6 jaar geleden
Ja! Hier ook! Vandaag 5+3. Sinds gisteren slinkt alles. Borsten zijn wel iets pijnlijk nog. Mijn vorige zwangerschap werd een miskraam (waar we weken later bij de echo pas achterkwamen dat er geen vruchtje meer was). Dus nu ben ik extra alert op wat ik voel. Vanochtend was ik er even van overtuigd dat dit hem niet ging worden.
Maar ja, geen bloed en zelfs een beetje misselijk nu (en chagrijnig) dus misschien toch?... ik vind het heel ingewikkeld dat alles zo verandert...
6 jaar geleden
Heb ik ook. Eerste weken krampen in buik en gespannen borsten. Nu (5+4) eig ...
Ow zo blij dit te lezen. Ik zei toevallig vandaag tegen mijn vriend.....ik voel mij minder zwanger ineens. Dit doordat buik dunner is en borsten minder pijnlijk. Verder geen zwangersschapskwaaltjes.....
Over 1,5 week is de termijn echo.....zoooo nieuwsgierig...
6 jaar geleden
Reactie op Wil2
Ow zo blij dit te lezen. Ik zei toevallig vandaag tegen mijn vriend.....ik ...
Hier werd ook mijn opgezette buik en borsten minder rond week 5 voelde me ook minder zwanger.. afgelopen maandag toch een mooi hartje gezien en nu bijna 7 weken en begint het weer wat uit te zetten 馃檲
6 jaar geleden
Ik herken dit ook helemaal.. ik ben nu ook 5+3 en vooral de laatste 2 dagen lijken mijn borsten weer bijna als normaal.. december een mk gehad.. wel spannend allemaal weer