35 Reacties

6 jaar geleden

Yes! Dat wil ik ook weten, ben nu ook bijna 6 weken en ze zijn echt huge馃槱

6 jaar geleden

Op het begin bij mij wel maar zei toevallig van middag tegen mijn partner dat ze geen zeer meer doen en weer normaler aan voelen .

6 jaar geleden

Hier hetzelfde, met 5.5 week begon de intense pijn. Zei gister ook toevallig tegen m鈥檔 partner dat het veel minder pijn doet. Ben nu 8 weken. Ik draag van die topjes bh鈥檚 van de primark. En soft bh鈥檚 zonder beugel van de Hema. Zitten beide gewoon strak en ondersteunend maar niet oncomfortabel. Bij mij deed slapen voornamelijk het meeste zeer, daarom draag ik ze ook met slapen. Gezien er toch geen beugel in zit. Succes!

6 jaar geleden

Klinkt heel suf maar, de Zeeman heeft op het moment best een leuke collectie. Super goedkoop, en gaat tot E 90 dus als je bh weer te klein is kan je er gewoon weer 茅茅n kopen!

6 jaar geleden

Gisteren bij hunkemoler geweest, die hebben ook super fijne bh's, heb er een met beugel en een zonder beugel genomen, ik draag nu 80E

6 jaar geleden

Reactie op K_nov

Op het begin bij mij wel maar zei toevallig van middag tegen mijn partner d ...
Ik had net nieuwe bh's gekocht voordat ik erachter kwam dat ik zwanger is. Toen een week flink pijn gehad en gegroeid en nu sinds een paar dagen lijken ze weer normaal te voelen en te zien. Wel zijn ze nog steeds groter want mijn bh's zitten voor geen meter. Na de echo maandag maar nieuwe halen als alles goed is馃馃馃

6 jaar geleden

Ik had net nieuwe bh's gekocht voordat ik erachter kwam dat ik zwanger is. ...
Ben morgen 6 weken

6 jaar geleden

Bij me ook pijnlike en grote borsten sinds begin,dat ia hoe ik zelf er ahcter kwam dat ik zwanger bent. En nu 9 weken minder pijn maar wel mooie voele borsten 馃槈

6 jaar geleden

Ik heb een noppies beugellose bh gekocht. Had hem al voor mijn vorige zwangerschap gekocht. Dat is niet goed verlopen. Maar bh zit zo lekker dat ik het gewoon ben blijven dragen 馃槄

6 jaar geleden

Dat kan toch erg zeer doen ook h猫 馃槪! Ik heb idd ook vaak sport bh鈥檚 aan van Hema of zeeman. Zelf nu bij 5+4 geen gevoelige tot nauwelijks zere borsten. Dit maakt me ook erg onzeker na een miskraam afgelopen juli. Herkend iemand dit? Liefs

6 jaar geleden

Same Here! Nu 7+1 en al dik een cupmaat groter! Als dat in dit tempo doorgaat... wel heel gek want ik ben nog geen gram aangekomen maar toch voelt ook de omvang van mijn beha鈥檚 opeens veels te strak 馃槵

6 jaar geleden

Jaloers!! 馃槱 ben 9,5 week en nog bijna geen verschil. Heb cup A, altijd gehoopt op grotere borsten bij zwangerschap maar vooralsnog gebeurt er niet veel. Hoop verderop in de zwangerschap

6 jaar geleden

Heel gevoelig ook snachts dus de sportbeha's komen nu ook prima zonder sporten van pas. Zit lekker stevig馃槑

6 jaar geleden

Heb hetzelfde. Heb nu de Carriwell padded meegroei- en voedingsbh gekocht. Dat zit echt heerlijk.

6 jaar geleden

Reactie op Jodie1991

Dat kan toch erg zeer doen ook h猫 馃槪! Ik heb idd ook vaak sport bh鈥檚 aan va ...
Dit had ik ook, maar het kwam na een aantal dagen weer terug

6 jaar geleden

Ik heb het ook en voornamelijk de beugel irriteert! Heb nu via zalando de magic zwangerschapsbeha aan en die zit heerlijk nu (ben nu 7 weekjes zwanger)

6 jaar geleden

Hahahah ik die 5 weken geleden al mijn (te kleine) bh鈥檚 aan mijn beste vriendin heb gegeven, paar net nieuwe van Hunkem枚ller zonde om zo weg te doen en ze zaten niet goed meer... hahah nu weet ik waarom馃槣馃槀

6 jaar geleden

Reactie op MamaLoes123

Dit had ik ook, maar het kwam na een aantal dagen weer terug
Tnx voor je antwoord, geeft altijd beetje rust als iemand dat ook heeft gehad 鉂わ笍

6 jaar geleden

Jaloers!! 馃槱 ben 9,5 week en nog bijna geen verschil. Heb cup A, altijd geh ...
Ik heb ook nog weinig extra, heb een cup b. Zou toch leuk zijn als het wat gaat groeien 馃き

6 jaar geleden

Reactie op Emmabc

Ik heb ook nog weinig extra, heb een cup b. Zou toch leuk zijn als het wat ...
Ik las dat sommige vrouwen in het derde trimester big boobs krijgen! 馃槅