224 Reacties
5 jaar geleden
Onze gynaecoloog zei een meisje de nipt test bepaalde dat het een meisje is aldus een girl 😅

5 jaar geleden
Heb twee meiden twee jongens en krijg nu weer een meisje de onthulling was mislukt had een ballon voor de kinderen gehaald voor ik thuus aan kwam
Knalde die al kapot verrassing verpest
5 jaar geleden
Leuk topic wij mogen morgen voor de geslachtsecho zoo spannend. Ik denk zelf een jongen gewoon puur gevoel. Vanmorgen al even bij de vk geweest en mochten het hartje luisteren. Alleen onze uk had er weinig tijd voor. Lekker veel trappelen dus veel pok pok geluidjes. En als ze het hartje goed hoorde draaite de prul weer om en kon ze opnieuw beginnen met zoeken. Precies het zelfde met de termein echo gehad. Kleine mooi in beeld wilde ze meten/afdruk maken. Hop omgedraaid kon ze weer opnieuw beginnen. Met de echo duurde het toen 10 min voor ze fatsoenlijk kon meten. Dus onze kleine is al lekker eigenwijs zeggen we zelf.

5 jaar geleden
Mijn voorgevoel vanaf het begin was een jongetje en dat was bij 14.1 weken bevestigd met een pretecho. Zó blij dat we zijn 💙
5 jaar geleden
Reactie op Ukkie2021
Leuk topic wij mogen morgen voor de geslachtsecho zoo spannend. Ik denk zel ...

Ben benieuwd laat je het weten wat het word ? Ik denk zelf bij jou ook een meisje maar durf het niet te zeggen. 🙈😬
5 jaar geleden
Ik moet nog een weekje wachten aankomende woensdag dan nog een weekje. Hopelijk kunnen ze het dan wel zien. Had echo met 16+3 maar toen lag de uk verkeerd en denk met 14+3 tijdens hart echo een Meisje gezien te hebben maar goed kon toen ook nog veranderen naar J. Dus het is afwachten of het de 26ste wel goed ligt tijdens 20weken echo dus blijft nog even spannend
5 jaar geleden
Reactie op May87
Ik heb ook zaterdag een echo! Spannend! Sta er hetzelfde in; denk ook een m ...
Jaa ben echt zoo ontzettend benieuwd. Heb afgelopen vrijdag spoedecho moeten maken. Bij me eerste was het een jonge en al heel snel te zien. Maar bij deze zag het er niet zo uit zoals bij de jonge 🤗❤️🙈😬 maar zoals je zegt zal je altijd zien. Dat het wel een jonge word
5 jaar geleden
Gevoel had het voor het eerst fout(vorige 3 zwangerschappen zat mijn gevoel goed). Dacht meisje, hoewel ook al had ik ook al gezegd dat het me niet zou verbazen als deze me voor de gek zou houden en het toch een jongen zou zijn.
Maar afgelopen maandag gelezen dat het dus inderdaad een jongen is🎉
*moest even wat anders dan anders omdat mijn man niet mee naar de echo kon i.v.m. met plotseling een zieke kind. Hebben het op laten schrijven en 's avonds samen gekeken