15 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb me aangemeld! Zou voor mijn een super uitkomst zijn als ik het zou mogen testen🥰

5 jaar geleden

Ga ik doen! Ik heb het dagelijks en nachtelijks, vooralsnog helpt koude melk mij er doorheen, maar ik ben benieuwd!

5 jaar geleden

Maar hoe weet ik zeker dat dit veilig is te gebruiken tijdens zwangerschap?

5 jaar geleden

Reactie op Ar Mama

Maar hoe weet ik zeker dat dit veilig is te gebruiken tijdens zwangerschap? ...
Het is al gewoon volledig getest en onderzocht. Anders zou het niet op de markt mogen. Met testen wordt in dit geval bedoeld: gratis proberen/beoordelen :)

5 jaar geleden

Op de site staat na het ontbijt 1 tablet, maar ik heb overdag nergens last van. Alleen als ik savonds na het eten op de bank ga liggen, en snachts een geïrriteerde slokdarm. Werkt dit dan ook? Of is het ook prima om dit na het avondeten in te nemen?

5 jaar geleden

Op de site staat na het ontbijt 1 tablet, maar ik heb overdag nergens last ...
Ik heb precies hetzelfde. Voor het slapen gaan brand het enorm. Tot aan spugen met bloed (sorry!!) aan toe.

5 jaar geleden

Reactie op Firstbaby-1

Ik heb precies hetzelfde. Voor het slapen gaan brand het enorm. Tot aan spu ...
Ik heb zojuist toch maar ff de huisarts gebeld voor een recept via de apotheek. Daar heb ik toch net wat meer vertrouwen in dan dit proberen.

5 jaar geleden

Ik heb zojuist toch maar ff de huisarts gebeld voor een recept via de apoth ...
Ja snap ik. Ben benieuwd wat je hebt gekregen. Ik kijk het even aan hoe het zich ontwikkeld

5 jaar geleden

Ik heb antagel gekregen. 4x per dag drankje (1u na de maaltijd en voor het slapen) eventueel mag er met tussenpozen van 2u extra ingenomen worden Ik begin met alleen na de avondmaaltijd en voor het slapen, gezien ik vooral s'nachts klachten heb. Mocht dit niet voldoende werken dan ga ik 4x per dag doen, en mocht dat ook niet werken moet ik even opnieuw contact met de huisarts opnemen. Je kunt dit trouwens gewoon zonder recept bij de apotheek halen.

5 jaar geleden

Ik heb antagel gekregen. 4x per dag drankje (1u na de maaltijd en voor het ...
Geloof dat ik die ook heb.. in het begin werkt hij wel, maar dit wordt steeds minder en minder. Kan wel een fles in de week leeg drinken, wat mij eigenlijk niet de bedoeling lijkt... ik ga maar ff naar de Tuinen ofzo, misschien hebben ze daar iets. Wil ook niet steeds medicijnen slikken..

5 jaar geleden

Reactie op evelienn1

Geloof dat ik die ook heb.. in het begin werkt hij wel, maar dit wordt stee ...
Ja dat de werking steeds minder wordt heb ik ook gelezen op internet. Vandaar dat ik nu met weinig begin. Gisteren 2x genomen, waarvan 1x direct voor het slapen, en ik heb echt heerlijk geslapen voor het eerst in lange tijd😍

5 jaar geleden

Ik heb Benesco vandaag binnen gekregen. Ben benieuwd

5 jaar geleden

Ik heb het gisteren besteld en vandaag werd het bezorgd. De eerste heb ik vanavond al ingenomen want ik voelde het al opkomen, op het moment nergens last van. Ik ben heel benieuwd! 😊

5 jaar geleden

Ik heb ze ook binnen, ben erg benieuwd

5 jaar geleden

Hier 2 geprobeerd maar werkt niet word enkel erger. Heb ze in de prullenbak gegooid.