22 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb t zelfde en ik doe echt mn lenzen in. Vind het toch prettiger als je van bad naar bed naar douche. Maar ook tijdens t persen en de weeen opvangen je niet met je bril zit, die of zakt of aanslaat of gewoon in de weg zit😂😅. Ik neem m wel mee voor in het ziekenhuis voor na dr bevalling.
5 jaar geleden
Ligt er wel een beetje aan wat je wil.. mocht het onverhoopt een keizersnede worden dan moet je je lenzen nog uitdoen.. mocht je dat niet erg vinden tijdens weeën/pijn, zou ik lenzen doen, anders voor bril
5 jaar geleden
Ik had mn bril op, ik vind dat zelf lekkerder zitten. Lenzen voel ik toch n beetje zitten, snel droge ogen ook door die vieze ventilatoren daar 😂😂
5 jaar geleden
Ik heb mijn lenzen in gehad, ik wilde af en toe in bad en af en toe niet, en ik vond het fijn om dan niet na te hoeven denken over mijn bril. Ik vond het achteraf een fijne keus!
5 jaar geleden
Ik had mn lenzen in tijdens mijn vorige bevalling, douche in/uit vond ik niet handig met bril. Na de bevalling wel mijn lenzen uit gedaan!
5 jaar geleden
Ik heb alleen een bril maar denk dat die tijdens de bevalling gewoon af is. Binnen zie ik nog voldoende zonder bril.
5 jaar geleden
Volgens mij had ik ivm de pijn de hele tijd de ogen dicht en door de pijn ook m’n kop gestoten aan het bed, m’n bril zou denk ik niet veilig geweest zijn / niet te verdragen zijn geweest. 😅 dus ik zou voor lenzen gaan. 😊
5 jaar geleden
Reactie op shizzle04
Ja heb zelf ook snel droge lenzen..
Ik heb niet echt een mega hoge sterkte, bedoel moet geen auto rijden maar ik kan prima naar een wc lopen zonder bril. Heb -2,5. Dus mocht ik graag in bad of douche willen dan kan ik mijn bril ff af zetten. Denk dat dat het vooral is. Ik heb mijn bril niet voelen zitten maar goed ik draag eigenlijk altijd mn bril.
5 jaar geleden
Ik draag nooit lenzen, maar heb mijn bril niet als storend ervaren bij mijn eerste bevalling.
Ik heb hem uitgedaan toen ik in bed moest blijven owv epidurale omdat ik dan geprobeerd heb om een beetje te slapen.
Moet er wel bij vertellen dat ik zonder bril wel nog redelijk kan zien, alleen de verte is vrij onscherp, maar was op dat moment niet zo bezig met de omgeving 😅