150 Reacties

3 jaar geleden

Haha wat een leuke topic! Ik ben ook uit die groep. In oktober verwachten wij onze tweede dochter. En ben ook heel benieuwd hoe onze dochter gaat reageren😆.

3 jaar geleden

Voor ons! Uitgerekend op 31 oktober Verwachten een meisje Zo benieuwd hoe onze dochter reageert, en hoe het zal verlopen met 2 kleintjes 🥰🥰🥰

3 jaar geleden

*Ben uitgerekend op 3 februari 2023 *Waarschijnlijk een meisje *Ik vind het spannend (en jammer) dat het waarschijnlijk weer geen natuurlijke bevalling wordt. (Onze dochter was uitgerekend op 8 februari 2021, maar gehaald met 38 weken. 26 januari 2021 geboren)

3 jaar geleden

Ik ben 29 augustus uitgerekend. We krijgen een meisje. Vind het heel spannend wat grote broer ervan gaat vinden.

3 jaar geleden

Dochtertje voor november 2022. 🥳

3 jaar geleden

Oh wat leuk dit topic! Wij zijn net deze maand aan de slag gegaan voor nummer 2. Ben erg benieuwd hoe lang het duurt tot dat er weer zo'n mooi wondertje in mijn buik mag groeien

3 jaar geleden

1e geboren op 24dec (gehaald ivm pre-eclampsie, was 5 januari uitgerekend) jongetje. Nu 2e uitgerekend op 13januari, verassing of het een jongetje of meisje wordt. Spannend of deze wel tot januari kan blijven zitten, of onze zoon er een beetje mee om kan gaan en voor nu nog of de placenta wel voor de ingang weg gaat...

3 jaar geleden

Zoontje van 15 januari 2021. Uitgerekend op 27 september 2022. Geslacht is nog een verrassing😊. Helaas kan onze zoon zijn broertje of zusje waarschijnlijk pas na een aantal dagen of weken ontmoeten omdat hij of zij direct na geboorte op de IC wordt opgenomen en geopereerd moet worden. Het spannendste vind ik hieraan dat wij de eerste maanden niet echt een gezin van 4 zullen zijn ivm langdurige opname. Heel benieuwd hoe onze zoon het gaat doen als grote broer straks...

3 jaar geleden

Hier ook weer zwanger, dochter van 27 januari '21 en nu uitgerekend op 6 september! Ben benieuwd hoe onze dame gaat reageren op de baby ♡ En ook benieuwd/spannend hoe het gaat zijn met 2 kleintjes onder de 2.

3 jaar geleden

Reactie op MamavanTG

Zoontje van 15 januari 2021. Uitgerekend op 27 september 2022. Geslacht is ...
Heel veel sterkte voor die periode. Denk ook aan je zelf dan. Opzich is het "fijn" dat je weet wat jullie te wachten staat, maar wil nog niet zeggen dat het niks is ❤️❤️

3 jaar geleden

Dochtertje van januari 2021, vandaag uitgerekend van een zoontje! Hopelijk komt hij snel, ik ben ook heeel benieuwd hoe mijn dochtertje erop gaat reageren 😌

3 jaar geleden

Reactie op EsJ98

Dochtertje van januari 2021, vandaag uitgerekend van een zoontje! Hopelijk ...
Succes komende tijd! En heeeel veel plezier natuurlijk, lekker genieten! ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Heleen-92

Succes komende tijd! En heeeel veel plezier natuurlijk, lekker genieten! ❤️ ...
Dankjewel!!

3 jaar geleden

Nog niet zwanger maar sinds mei is wel mijn spiraal eruit om mijn cyclus te volgen en willen we de volgende cyclus beginnen 🥰. De wens is er al sterk vanaf december vorig jaar maar bewust gewacht. We hebben een hele ondernemende ‘draak’ die we nog wat ruimte gunnen en ik heb tijdens mijn vorige bevalling/post partum ontdekt dat mijn winterdepressie en de hormonen enorm slecht gaan samen. Dus we kiezen er nu bewust voor om later te proberen zodat ik in de lente/zomer maanden hopelijk ben uitgerekend als het mag lukken :-).

3 jaar geleden

Reactie op Jvdb88

Oh wat leuk dit topic! Wij zijn net deze maand aan de slag gegaan voor numm ...
Wij ook!! Over 2 weken kan ik testen 🤞🤞

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal 🤩 leuk ook zoveel wensen. Ik wil ook, maar sinds we de knoop door hebben gehakt is m'n cyclus volkomen van slag. Sinds ik weer ongesteld ben was het een vrij lange maar stabiele cyclus en nu ineens leek ik er 1 over te hebben geslagen en tussendoor licht bloedingen enzo 😑 was er ook helemaal van slag van, zo apart. Dacht gelijk dat ik er misschien toch niet helemaal klaar voor ben ofzo 😅 maar daar weer ff door en nu juist extra overtuigd. Zeker toen ik m'n meisje met baby's in onze omgeving zag, ze vindt ze prachtig!

3 jaar geleden

Reactie op SuusKoper

Wij ook!! Over 2 weken kan ik testen 🤞🤞
Ik volgende week 🤞 maar met mijn dochtertje wist ook al 11 dagen voor dat ik ongesteld was dat ik zwanger was (was gelijk de eerste keer raak), had pijnlijke borsten, deze keer nog helemaal niks dus ben benieuwd! Jullie ook success!!!

3 jaar geleden

Hier staan we op het punt om er weer voor te gaan. Maar ik ben sinds de geboorte heel moe. Niet per se een oorzaak voor gevonden, behalve dat het moederschap gewoon veel van je kan vragen. Dus heel spannend hoe het is om zwanger te zijn met een peuter... hoe is jullie ervaring daarmee?

3 jaar geleden

Reactie op AnoniemS-24

Hier staan we op het punt om er weer voor te gaan. Maar ik ben sinds de geb ...
Ja dat zwanger zijn met een kleine erbij vind ik wel heel pittig. Weken gehad dat ik heel vroeg op bed lag en nu doe ik het middagdutje mee 😂

3 jaar geleden

Ja gelukkig doen ze nu nog een dutje! Soms wil ik nog langer wachten omdat ik zo moe ben. Maarja, langer wachten betekent misschien ook wel dat de peuter geen slaapje meer doet. Volgens mij ga je dan helemaal stuk haha