8 Reacties

3 jaar geleden
Mijn kleine meid zit heerlijk in de easywalker MINI SNAP, is een beetje de jacky maar dat ander uiterlijk van automerk MINI. Mijn dochter vind die beugel heel fijn en nu er een stuurtje opzit helemaal. Ik vind persoonlijk de harde zitting meevallen en het hoofdkussentje doet denk ook wonderen. Diee kap tegen de duwbeugel is wennen. Ik gebruik de buggy nu pas sinds vrijdag en eigenlijk is het nu al gewend. Ik heb juist gekozen voor eentje die helemaal plat kan ivm vakantie dat ze ook lekker in kan slapen. Deze heeft ook een lekkere stof niet zo'n zweet stof. Zit ook een reistas bij en een regenhoes. Hier ook hel lang getwijfeld maar toch op deze uitgekomen. Kleine meid loopt veel dus daarom niet de aller duurste gekozen ik weet niet hoelang ze er in blijft zitten.

3 jaar geleden
Wij hebben de Dubatti voor onze zoon van anderhalf. Zijn we erg blij mee. Hij is idd maar je kunt er toch gemakkelijk mee door kiezels, perzikpitten (zoals in onze tuin en oprit) en zelfs door mul zand rijden. Dat zoonlief niet helemaal plat kan liggen is jammer maar heb ik nog niet nodig gehad. Als aan het eind van een dagje uit meneer moe is, zit hij toch het liefst in de draagdoek bij mij. Slapen doet hij niet in de buggy.
Met de Easywalker heb ik geen ervaring

3 jaar geleden
Wij hebben de Easywalker Miley2
Heel tevreden van; rijdt vlotjes!
Tijdens een actie kregen we het stuurtje erbij en dit is echt een hit bij ons dochtertje. Ze is niet zo een fan om veel te zitten, maar het stuurtje overtuigt haar vaak.
Ik heb het zelfs nog nooit gemerkt dat de kap tegen het handvat zou komen? Of misschien is dat bij de Miley anders?
Dat hij helemaal plat kan, vond ik ook belangrijk. Tot nu toe nog niet gebruikt omdat ze steeds haar dutje doet in bed, maar volgende week gaan we op vakantie en dan zou het wel handig kunnen zijn!