16 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben deze, met voetenzak voor dit koude weer. Ik vind hem ideaal, hij kan heel klein ingeklapt. Zo in de auto, hij mag ingeklapt ook mee als handbagage in het vliegtuig. Hij rijdt heerlijk soepel. Ik ben echt ontzettend tevreden. Hij is alleen wel heel duur. Je kunt trouwens allerlei kleurtjes kiezen voor de kap en de inleg. Wij hebben taupe.

4 jaar geleden

Hamilton buggy

4 jaar geleden

Babyzen idd, yoyo of recaro (oudere versie). Laatste heb ik zelf via marktplaats. Mountainbuggy ook erg goed. Heb research gedaan over buggy's met goeie vering, voor langere ritten en verschillende ondergronden. De meeste buggy's hebben slechte vering. Er zijn nog meer merken, maar deze twee weet ik zo snel.

4 jaar geleden

Reactie op Rensie

Babyzen idd, yoyo of recaro (oudere versie). Laatste heb ik zelf via marktp ...
Waar heb je research gedaan? Ik ben nog in dubio.

4 jaar geleden

Wij zijn onlangs naar Babypark gegaan om alles uit te proberen. Uiteindelijk hebben we gekozen voor de Joolz Aer.. zaten te twijfelen over de Babyzen Yo-yo en deze. De Joolz is wat hoger en ook de rugleuning voor het kindje is hoger (wij zijn zelf erg lang en de kleine ook). Is ook net iets handiger klein te maken dan de Babyzen (met één hand en één handeling) en kan ook als handbagage in het vliegtuig.

4 jaar geleden

Ik heb een quinny zapp, erg tevreden mee. Makkelijk wendbaar en opvouwbaar en ook een slaapstand erbij.

4 jaar geleden

Reactie op Free5

Ik heb een quinny zapp, erg tevreden mee. Makkelijk wendbaar en opvouwbaar ...
Deze mocht ook mee in het vliegtuig omdat ie uit een geheel bestaat.

4 jaar geleden

Reactie op xKir

Waar heb je research gedaan? Ik ben nog in dubio.
Sorry, weet ik niet meer! Verschillende websites, volgens mij gewoon gezocht op 'buggy's goede vering'. En wat reviews gelezen van bloggers :)

4 jaar geleden

Toevallig vanmiddag de easywalker go by mini gekocht. Deze vonden wij het lekkerst rijden. Niet perse de mini uitvoering, maar omdat mijn man een mini liefhebber is moest die er komen 😜

4 jaar geleden

Joolz aer. Nu een paar weken in gebruik en ben er zeer tevreden over. Rijdt heel soepel en is compact op te vouwen. Pluspunt aan deze buggy is dat hij mee kan op de fiets in de mand voorop.

4 jaar geleden

Wij gaan ook fan van de Joolz Aer! 👏 Dit was onze kinderwagen vanaf geboorte met de opvouwbare wieg..

4 jaar geleden

Reactie op smua

Wij gaan ook fan van de Joolz Aer! 👏 Dit was onze kinderwagen vanaf geboor ...
Ik lees dit net bij de consumentenbond…

4 jaar geleden

Wij hebben een mountain buggy, zeer tevreden over. Rijdt enorm conformtabel over alle terreinen en plooit gemakkelijk en klein op waardoor je hem gemakkelijk mee kan nemen. Nog geen moment spijt van gehad. En ook in prijs valt die nog heel goed mee

4 jaar geleden

Reactie op Tdrive

Ik lees dit net bij de consumentenbond…
Eerste wat ik hier over lees.. maar dankjewel om te delen! De test is van mei 2020, wij hebben de nieuwe versie van 2021 gekocht, die enkele updates had gekregen. Hopelijk dat dit ook opgelost is!

4 jaar geleden

Reactie op smua

Eerste wat ik hier over lees.. maar dankjewel om te delen! De test is van m ...
Ik lees dit ook voor het eerst. Kun je ook ergens terugvinden van welk jaar de buggy is? Wij hebben die van ons vorig jaar in mei gekocht.