37 Reacties

6 jaar geleden

Je darmen zetten ook op dus dat kan het ook zijn. ik heb ook soms al een 9 maanden buikje 馃槤 ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger.

6 jaar geleden

Dit was 5 weken bij mij!馃檲 Snap wat je bedoelt...

6 jaar geleden

Ik heb van mezelf ook al een buikje en nu heb ik ook echt al een zwangere buik! Idd de darmen hebben er ook mee te doen.

6 jaar geleden

Ben 6 weken en 4 d en heb ook een buikje ma verstop het

6 jaar geleden

Ik ben vandaag 8 weken en ik kan het echt niet meer verbergen. Maar ze zeggen dat dit je baby nog niet kan zijn. Maar wel je darmen etc. Die maken ruimte voor je baarmoeder

6 jaar geleden

Ik ben nu 7 + 2 (mits het klopt)kreeg gisteren al de vraag hoever ik was. Want dat ik begon te showen nu al

6 jaar geleden

Mijn buik is al minder dik ben ondertussen al 2 kilo kwijt sinds ik zwanger ben...

6 jaar geleden

Ik ben 8 weken heb helemaal geen buik

6 jaar geleden

Het zijn je darmen die je ziet idd. Had er eerste zwangerschap ook geen last van, nu wel. Pas met 3/4 maanden heb je een buik van de baby.

6 jaar geleden

Ben 8+4 vandaag. Aan mijn buik is niet te zien dat ik zwanger ben.

6 jaar geleden

Reactie op M W N

Ik ben nu 7 + 2 (mits het klopt)kreeg gisteren al de vraag hoever ik was. W ...
Wow ja ik heb het ook ongeveer zo, heel puntig idd.

6 jaar geleden

Je darmen zetten ook op dus dat kan het ook zijn. ik heb ook soms al een 9 ...
Haha ja het voelt alsof het idd een 9 maanden buikje is, maar fijn om te lezen dat dit dus wel normaal is en er gwn bij hoort

6 jaar geleden

Ik ben vandaag 6 weken en het enige waar ik op de moment nog last van heb is een mega opgeblazen buik. Voelt alsof ik al 4 of 5 maanden zwanger ben. Heb moeite met zitten dus ik lig of loop en zwem de hele dag. Des te later op de dag het wordt des te erger. De rest vd kwaalthes zijn zo goed als verdwenen

6 jaar geleden

Dit is de mijne, ik ben ook 8 weken 馃檲

6 jaar geleden

Dit was mijn 8 weken hihi nog niet zoveel

6 jaar geleden

Reactie op Samvdb

Wow ja ik heb het ook ongeveer zo, heel puntig idd.
Bij mij is die ook ronder al maar dat is op deze foto niet goed te zien. Vandaar dat ik ook al de vraag kreeg op het werk hoever ben je馃槄

6 jaar geleden

Dit was mijn 8 weken hihi nog niet zoveel
Mooi slank!!

6 jaar geleden

Van maatje 36 naar nu zo鈥檔 40 ben nu 7+5 week.

6 jaar geleden

Mooi slank!!
Dankjewel!馃ズ馃グ

6 jaar geleden

9 weken,4 de kind