23 Reacties

3 jaar geleden

.

VRIEND

3 jaar geleden

Haha ja ik herken het wel! Kreeg al de vraag of het een tweeling is. Ben ook pas 2 kilo aangekomen maar mijn buik steekt al flink uit 😊 ben nu 14+3

3 jaar geleden

Reactie op RomyKc

Haha ja ik herken het wel! Kreeg al de vraag of het een tweeling is. Ben oo ...
Oke gelukkig!! Haha ja de vraag over de tweeling klinkt bekend🤣

3 jaar geleden

Ik ben 12 weken en ik zie nog helemaal niks aan mn buik! Alleen mn vetrol die ik al jarenlang heb 😂 ik vraag me ook af of alles wel oke is maar dan meer omdat ik het idee heb dat er nog niks meegroeit. Ook niks aangekomen nog. 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Annikaa1989

Ik ben 12 weken en ik zie nog helemaal niks aan mn buik! Alleen mn vetrol d ...
Wat kan het toch verschillen he per persoon!! Ik hoor heel veel mensen die nog geen buikje hadden dus denk nie dat je je druk hoeft te maken hoor maarja ja ik snap je wel doe ik andersom natuurlijk ook haha

3 jaar geleden

Ik ben 12 weken zwanger en inderdaad ik heb ook al een flink buikje het is ook mijn eerste kindje en wat raar is ik ben nog nieks bijgekomen

3 jaar geleden

Mensen denken dat ik al met verlof ga . Verloskundige vind me prima maar krijg zoveel commentaar van klanten [kapster] word er niet goed van. Ze denken dat het ongezond is voor de baby maar alles is goed en hij zit op het gemiddelde dus niet te groot niet te klein. Ik had het ook al met 13 weken. Dus kan geen kwaad.

3 jaar geleden

Heb ik ook! Mijn vk zei dat het mn darmen zijn die naar boven springen waardoor het heel snel bol lijkt

3 jaar geleden

Ik ben nu 13 weken zwanger van de tweede en ook hier al een echte buik te zien. Ik vond dat heel lastig, maar aan de andere kant; die buik is er voor een reden en geniet ervan. Het is zo weer januari!

3 jaar geleden

Reactie op K_nov

Mensen denken dat ik al met verlof ga . Verloskundige vind me prima maar kr ...
Pfff ja ik denk dat het onzeker zijn ook komt door al die reacties idd!!! Krijg overal te horen, nou je moet dit wel in de gaten houden hoor je groeit wel heeel snel! Is je baby te groot? Pffff nu je zwanger bent merk je pas hoeveel mensen ongevraagd hun mening geven.....

3 jaar geleden

Ik herken het. Ook vaak de vraag gehad of het geen tweeling is. Buik is tot 14,5 week flink geweest en nu de darmen tot rust komen is hij ineens wat subtieler geworden. Vaak stopt de enorme groei vanaf een bepaald punt weer. Ben zelf klein en slank en maakte me ook wat zorgen, maar het komt goed!

3 jaar geleden

Reactie op Annikaa1989

Ik ben 12 weken en ik zie nog helemaal niks aan mn buik! Alleen mn vetrol d ...
Ik weet niet of het uw 1e is maar bij mijn 1e kwam de buik ook pas na zo'n 20 weken. Op het einde dachten veel dat ik pas op de helft was... haha Nu 15 weken van de 3e (2e zwangerschap miskraam) en de buik is er nu al haha hij zit nog wel heel laag.

3 jaar geleden

Ik niet nog t zelfde kleine buikje wat ik over heb gehouden van mijn laatste zwangerschap😂dit is mijn 3 ekindje dus denk echt bij iedereen anders je kan er in iedergeval lekker mee pronken toch😍

3 jaar geleden

Reactie op Happy-baby

.
Nou ik zou hier al helemaal jaloers van worden! 🤭 Zolang je kindje lekker zwemt in de buik en er is niks om je zorgen over te maken dan zit het wel goed. Kan best zijn dat de groei nu iets terughoudend is en dan later weer wat meer oprekt🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Daphnehardeman

Ik weet niet of het uw 1e is maar bij mijn 1e kwam de buik ook pas na zo'n ...
Ja dat klopt 😁 het is de eerste. Misschien moet ik er maar even van genieten nog, ik ben een echte buikslaper haha!

3 jaar geleden

Ik heb dat ook. Nu is het mijn 2e. Maar bij mijn dochter wist iedereen het al met 8 weken😅

3 jaar geleden

Jep! 🙈 Hier nog één! Het wordt steeds erger 🥵 ach, het hoort erbij. Is dan geen schattige babybuik, maar je kan er weinig aan doen. Lekker omarmen, die darmenbuik 😅😜

3 jaar geleden

Met 9 weken werd ik door een kennis in de supermarkt al gevraagd of ik zwanger was haha. Nu 14+4 en het is niet meer te verbergen ben ik bang haha het is toch echt m’n eerste dus ik verwachte niet met 13 a 14 weken al een buikje waar ik niet meer omheen kon

3 jaar geleden

Reactie op HoneyXx

Met 9 weken werd ik door een kennis in de supermarkt al gevraagd of ik zwan ...
Ook wel 1 miskraam gehad trouwens

3 jaar geleden

Jep hier ook! En ik ben ook klein met normaal postuur. Ben 4kg al aangekomen 🙈 mensen zien het echt al. Maar lekker belangrijk we zijn toch ook zwanger!! Lekker van genieten hoor