7 Reacties

5 jaar geleden

Ja zeker herken ik dat, de verloskundige zei dat het puur de darmen zijn die een beetje van streek raken van het prille zwanger zijn. Daardoor gaat je buik uitzetten. Heb ik ook 7 weken!

5 jaar geleden

Hier nu 6+2 eerste zwangerschap en sommige spijkerbroeken draag ik al met een elastiekje

5 jaar geleden

Klinkt zeker bekend. Spijkerbroeken gaat al niet meer en ik ben nu 5+5. Ik ga dus ook opzoek naar die elastiekjes want inhouden voelt niet goed.

5 jaar geleden

Reactie op mirrr83

Klinkt zeker bekend. Spijkerbroeken gaat al niet meer en ik ben nu 5+5. Ik ...
Veel jurkjes aan maar je aankomende tijd! Hoe werken de elastiekjes precies? Wat bedoel je daarmee?

5 jaar geleden

Reactie op pcv

Veel jurkjes aan maar je aankomende tijd! Hoe werken de elastiekjes precies ...
Door een elastiekje door je knoopsgat te doen en dan om je knoop heen, kun je je broek een aantal cm ruimer maken bij de buik馃槄 Werkt goed馃槄 Verder draag ik zelf veel sportbroeken nu, lang leve thuiswerken馃榿

5 jaar geleden

Dan moet je niet je buik in houden haha

5 jaar geleden

Ik ben nu 8+3 dagen en ik kan me eigen kleding al niet meer eens aan als ik dat wel doe zit niet eens lekker en doet ook pijn dus heb al zwangerschaps broek gekocht en zwangerschaps shirt en alles zit nu veel fijne en veel beter ook zwangerschaps ondergoed is zit nu veel beter