62 Reacties

4 jaar geleden

Dit is mijn buik na een week ☺️

4 jaar geleden

Dat wil je niet zien ik ben nog altijd 4maand zwanger precies en helemaal verimpelt zelfde als bij mijn eerste en was na paar maanden weg ik ben 4januari bevallen

4 jaar geleden

Wauw ziet er goed uit dames. Ben benieuwd hoe de mijne eruit ziet erna 🤭🤭

4 jaar geleden

Reactie op Jasmine12

Dat wil je niet zien ik ben nog altijd 4maand zwanger precies en helemaal v ...
Ik ook 4 januari hihi

4 jaar geleden

Reactie op Jasmine12

Dat wil je niet zien ik ben nog altijd 4maand zwanger precies en helemaal v ...
Wat leuk ik ook 4 Jan

4 jaar geleden

Haha wat depressing, ik ben na 2 weken nog net een teletubbie 🙈. Maar supet natuurlijk voor de dames die gelijk resultaat zien 😄.

4 jaar geleden

Ik wou dat me buik er zo uit zag 🙈 kan ook niet wachten tot ik weer mag sporten. Voel me fit genoeg maar moet echt nog 2,5 week wachten.

4 jaar geleden

Is zeker al plat, 2 weken Sinds de bevalling 😁heb zeker wat meer vet dan voor de zwangerschap, maar ben heel blij hoe mijn lichaam een zwangerschap doorstaan heeft, nu lekker genieten. Sporten komt straks wel 😁

4 jaar geleden

Ik drink vrouwenmantel thee en met de borstvoeding heb ik het idee dat mijn buik na twee weken alweer bijna even plat is als voor de zwangerschap (zeker niet even strak 😅Ik kies ervoor om geen foto's te delen. Ik merk dat het onzekerheid kan triggeren en elk lichaam doet toch wat die wil, dus waarom vergelijken met elkaar. We mogen allemaal trots zijn op ons buikje, kijk wat het ons heeft gebracht 😊

4 jaar geleden

Hier slapper dan slap... 😅 Kilo's zijn wel minder dan voor de zwangerschap en kan nu wel na 3 weken mijn eigen broeken aan..

4 jaar geleden

Ik hoop dat vooral de meiden met platte buik nu hun fotos hebben gepost. Hier net 2 weken geleden bevallen en mijn buik is uiteraard velen malen minder, maar echt nog niet weer “plat”. 🙈 de laatste 4 kilo zullen ook wel blijven hangen denk ik. Gelukkig is het het allemaal waard als ik naar me baby kijk❤️

4 jaar geleden

Reactie op number2ontheway

Ik hoop dat vooral de meiden met platte buik nu hun fotos hebben gepost. Hi ...
Hier ook nog geen platte buik hoor.. onze baby is ook 2 week oud en echt zwanger zwanger ziet de buik er ook niet meer uit maar ach net wat je zegt je / we hebben er iets moois voor terug.. ik moet nog zeker 13 kilo kwijt , de eerste 10 zijn al weg.. Je bent 9 maand zwanger en het ontzwangeren hoeft van mij ook niet binnen een week. Mn lichaam is veel bloed verloren en na de bevalling moest ik naar de o.k. zou willen dat we wat mochten lijnen maar dat is een absolute no go en het is prima zo.. Als een ieder maar gelukkig is toch en de babys het goed maken de rest komt wel 🙂

4 jaar geleden

Ik zou willen dat m'n buik er zo uitzag. Zou überhaupt willen dat ik er zo uitzag 😂😭. Hier flubberd 't van alle kanten, ben bang dat ik nooit meer een 'strakke' buik ga krijgen maar zo'n vetschort blijf houden. Maar hé, ik heb wel twee mooie mannen op de wereld gezet 👍🏼.

4 jaar geleden

Dit is 3 dagen ong na bevalling ben 19 januari bevallen, let niet op me onderbroek 🧐 is van me vriend 😂

4 jaar geleden

Helaas dit is het na 2 weken. Maar ik ben er trots op er heeft een prachtig kindje in gegroeid. 🥲 mijn buik is soort van in 2 delen gesplitst. Met een rare flubberende rand onderaan. Dus ook voor de dames met een minder mooi figuur, don't worry je bent niet alleen 😉 en voor de dames met hun nu alweer prachtige figuurtjes, dat is super fijn en ben echt blij voor jullie 🥰

4 jaar geleden

Anderhalve week na de bevalling 😇 moet wel zeggen dat ik tijdens de zwangerschap maar 11kg was aangekomen dus het viel naar mijn idee wel mee 😊

4 jaar geleden

Wel leuk om hem zien te verdwijnen ;) van 40+6 dagen naar 6 dagen na keizersnede.

4 jaar geleden

Twee weken na de bevalling.

4 jaar geleden

Dit was na een week.. nu weer redelijk strak. Merk wel dat het vel iets losser is geworden..

4 jaar geleden

2 weken(vorig week) na de 2e bevalling. Al bijna alle kilo's er af maar dat kleine beetje hangerige buikje zal wel blijven of pas laaaaaaater ooit hopelijk weg gaan🤞😅 Wees trots op je buikje zoals die is want het is echt wonderlijk wattie heeft gedaan😍🥰❤