25 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb deze voor onder jurkjes zodat je geen naden ziet. Misschien heb je hier wat aan?

5 jaar geleden

Bij de hema hebben ze fijne shortjes naadloos, zorg wel voor een lekkere ruime maat zodat je heupen er niet 'overheen komen' Succes! Super leuk

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb deze week een beeldje laten maken. Ik had een v shape brazillian broekje van de Hunkemoller aan en dat was voor hen gemakkelijk weg te werken voor het ontwerp. Als jij je maar op je gemak voelt 😊

5 jaar geleden

Bij primark hebben ze super stretchy kanten strings, een euro per stuk volgens mij. Ik heb er een dozijn gehaald inmiddels omdat zo lekker zitten en enorm stretchy zijn!

5 jaar geleden

Bij mij was juist het advies om niets te dragen. Omdat je de lijntje van je ondergoed toch altijd wel een beetje blijft zien. Heb meerdere beeldjes gezien waar je dat inderdaad duidelijk ziet. Ik had eerst zoiets van wow ik moet naakt, maar toen ik daar uiteindelijk stond viel het reuze mee!

5 jaar geleden

Invisible hipsters van Action!

5 jaar geleden

Reactie op evelienn1

Bij mij was juist het advies om niets te dragen. Omdat je de lijntje van je ...
Haha dat van wow naakt, dat denk ik ook. Daarom dacht ik onderbroekje is naakt genoeg. Wel fijn om jouw ervaring te lezen ☺️

5 jaar geleden

Reactie op Appelmoes

Haha dat van wow naakt, dat denk ik ook. Daarom dacht ik onderbroekje is na ...
Ik gaf ook aan aan die vrouw het spannend te vinden, naakt voor een vreemde te staan. Maar eenmaal uit de kleren viel het allemaal reuze mee. Je bent natuurlijk niet de eerste die zij naakt ziet. En zij zei ook echt niet elk lichaam is hetzelfde en je moet blij zijn met het lichaam die je hebt, dat was ook wel een beetje een eye opener en stelde me erg op mn gemak. En wat ik al zei je blijft het wel een beetje zien hoor op het beeldje, vind ik gewoon zonde. En je vorm komt dan misschien toch een beetje anders uit. Soms moet je uit je comfort zone he 🙈🥰

5 jaar geleden

Reactie op RomyKc

Ik heb deze week een beeldje laten maken. Ik had een v shape brazillian bro ...
Haai, had je dan die met een kanten-achterkant?

5 jaar geleden

Sloggi heeft ook fijne naadloze strings en hipsters 🙂

5 jaar geleden

Ik ben gisteren geweest en gewoon naakt gegaan. Ze stelt je op je gemak en zo komt het wel het mooist op het beeldje. Anders zie je van achteren altijd nog een broekje. Tenzij jij dat niet erg vind!

5 jaar geleden

Reactie op RomyKc

Ik heb deze week een beeldje laten maken. Ik had een v shape brazillian bro ...
Ik las net bij een ander topic dat je 10 weken moet wachten. 🙄 Waar ben je geweest?

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Appelmoes

Ik las net bij een ander topic dat je 10 weken moet wachten. 🙄 Waar ben je ...
In Heel, Limburg. Ik kon wel snel terecht voor de scan maar het bewerken van de scan en het maken van het beeldje is ongeveer 10 weken inderdaad 😅

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Appelmoes

Haai, had je dan die met een kanten-achterkant?
Ik heb deze, klein kant randje maar verder gesloten. Draag altijd hetzelfde model, heb er denk ik wel 25 😂

5 jaar geleden

Ik heb het afgelopen vrijdag laten maken (z'n beeldje), ik ben wel naakt gegaan. Het enige dat je niet gaat zien, met ondergoed aan, is de kuiltjes op je rug, of je heupen die iets minder natuurlijk uitkomen. Maar de schaamstreek maskeren ze toch. Dus daar zal geen verschil inzitten of je je ondergoed aanhoudt of niet. Ik wilde juist de kuiltjes in me rug zien op het beedlej, dus ik ging naakt. Het is ook maar 3 minuten dat je even naakt en stil moet staan. Je kent die mensen toch niet 😅.

5 jaar geleden

Reactie op Appelmoes

Ik las net bij een ander topic dat je 10 weken moet wachten. 🙄 Waar ben je ...
Ik ben vandaag in Breda geweest bij https://3dmoments.nl/ Heb gisterochtend pas een berichtje gestuurd en kon dus gelijk vandaag al terecht. Echt een super fijne ervaring, Miranda was ontzettend aardig en ik voelde me heel erg op mijn gemak! Zeker een aanrader!!

5 jaar geleden

Heb half december een afspraak staan. Ik ga gewoon naakt, alvast een klein voorproefje voor straks... Als ik die kleine eruit moet werken en er sowieso 1 vreemde naar mn doos aan het kijken is. 🙄😅

5 jaar geleden

Reactie op Sann89

Heb half december een afspraak staan. Ik ga gewoon naakt, alvast een klein ...
Hahah, klopt! Ik zat er toevallig net aan te denken 😂 En t scheelt dat t maar 3 minuten is. Aan de ander kant gaat het mij ook het feit dat er foto’s van zijn en ik erop moet vertrouwen dat degene die verwijderd... daar zit het hem bij mij in. Dat moet ik maar eens proberen los te laten...

5 jaar geleden

Reactie op Appelmoes

Hahah, klopt! Ik zat er toevallig net aan te denken 😂 En t scheelt dat t ...
Volgens mij is dat niet hoe het werkt. Ik heb het zaterdag laten maken en ik zag op de laptop mezelf in een 3D programma verschijnen in de vorm van een soort animatie dus ik geloof niet dat die camera daadwerkelijk foto’s maakt.

5 jaar geleden

Naadloos ondergoed van de Hema is echt top! Boxers, broekje of string zit allemaal heerlijk en niet te duur. Ook de hemdjes vind ik fijn. Ze hebben vaak aanbiedingen 1+1 hiervoor. Succes!