9 Reacties

3 jaar geleden

Hoever ben je? Ik ben ook pas vorige week beginnen braken...

3 jaar geleden

Ik heb dit ook 1 nacht gehad, alles ging er van onder en boven uit.. was echt een klote nacht, Maar de volgende dag nergens meer last van gehad, heb toen wel overleg met de verloskundige gehad en die dacht ook dat waarschijnlijk om buikgriepje ging. Je zou altijd even kunnen bellen en horen wat ze zeggen..

3 jaar geleden

Ik zou sowieso de huisarts bellen, kans is klein dat het ernstig is, maar ik denk altijd beter een keer teveel dan te weinig bellen.. en dat denk ik helemaal tijdens de zwangerschap.. beterschap!

3 jaar geleden

Ik zou sowieso even de verloskundige bellen. Anders blijf je in onzekerheid en zij kan die waarschijnlijk wegnemen, al dan niet met een extra check.

3 jaar geleden

Ik heb gister per ongeluk kiemgroente gegeten bij mijn lunch... daarna heel erg misselijk geweest ook maar niet hoeven overgeven. Voel me vandaag weer goed en niet meer misselijk. Twijfel ook of ik de verloskundige nog moet bellen.. ik dacht zelf misschien maandag even contact op te nemen omdat ik me nu wel weer oké voel. Lastig dit soort dingen!

3 jaar geleden

Je weet ook Nie wat er in het slaatje zat 🤷‍♀️ mijn gyne zegt : geen salade en groenten (rauw) eten buitenhuis als je het zelf niet hebt proper gemaakt

3 jaar geleden

De verloskundige belde toevallig zelf om de uitslag van de NIPT door te geven (die goed is!😃), dus ik vroeg maar gelijk hoe het zat. Ik hoef me geen zorgen te maken, omdat mijn lichaam zelf al de slechte dingen heeft opgeruimd. :) Daar ga ik nu dan ook maar van uit.

3 jaar geleden

Reactie op Raïssa1996

Je weet ook Nie wat er in het slaatje zat 🤷‍♀️ mijn gyne zegt : geen salad ...
Tho ik denk dat je in een goed restaurant het ook echt kan vertrouwen, zeker als je het nog eens vermeld. Tenslotte hun restaurant zou eens de naam moeten krijgen dat jij toxo opliep...

3 jaar geleden

Ik had ook vlak voordat ik er achter kwam dat ik zwanger was van nr 2. Geen idee waar ik ziek van was wellicht was het niet goed meer? Uiteindelijk een gezond vrolijk kereltje gekregen. Volgens mij kun je alleen rekening houden met de dingen die je eet. De dag voor dat ik er achter kwam dat ik zwanger was ook nog drank gehad oeps.. Bij twijfel bel je huisarts zou ik zeggen...