105 Reacties

3 jaar geleden

13weken 馃檲

3 jaar geleden

Deze is van afgelopen vrijdag. Daar was ik 13+3 weken. Wat een genot dat gegroei 馃槏馃槏

3 jaar geleden

Sorry hoor maar als ik dit lees denk ik echt wat? Pas na 18e week een buikje? Ik weet dat ik geen afgetrainde buik had maar ben echt al gigantisch.

3 jaar geleden

13 wejen dn pas officieel niet meer in mijn broeken. Klaar voor zwangerschapsjeans 馃槄

3 jaar geleden

Ik ben nog niet eens 13weken (zaterdag pas) en voel me nu al hughe馃檲. Dit is een vergelijking met een begin en een aantal weken geleden馃槄. Ben nu 12+2 maar nog geen nieuwe foto gemaakt

3 jaar geleden

There it is... 12 weken zwanger nu

3 jaar geleden

Reactie op MariekeStt

Sorry hoor maar als ik dit lees denk ik echt wat? Pas na 18e week een buikj ...
Elk lichaam is anders h猫. Een grote of kleine buik zegt eigenlijk niks. Ik ken ook vrouwen waarbij je pas na 20 weken wat zag en de gehele zwangerschap een bescheiden buikje hadden.

3 jaar geleden

Reactie op Renee van de Maat

13 wejen dn pas officieel niet meer in mijn broeken. Klaar voor zwangerscha ...
Leuke broek waar heb je die gekocht als mag vragen

3 jaar geleden

Vandaag precies 13 weken 馃グ

3 jaar geleden

Voor mijn gevoel heb ik al best een buik en voelt het alsof iedereen al kan zien dat ik zwanger ben, maar toen mijn vriend deze foto liet ziet moest ik keihard lachen! Je ziet nog bijna niks!

3 jaar geleden

Reactie op MariekeStt

Sorry hoor maar als ik dit lees denk ik echt wat? Pas na 18e week een buikj ...
Ik heb super buik spieren, dat is t 馃槀馃挭

3 jaar geleden

12 Weekjes馃グ馃グ

3 jaar geleden

Reactie op MariekeStt

Sorry hoor maar als ik dit lees denk ik echt wat? Pas na 18e week een buikj ...
馃槃

3 jaar geleden

Je ziet bij mij alleen mn maar vetrollen 馃ぃ en doordat eronder iets groeit lijken die vetrollen alleen maar meer uit te steken 馃お馃お geen fotoshoot voor mij hehe

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Mrgt

Maar w茅l omdat je 13 weken zwanger bent, anders had je die buik niet gehad. ...
Het is wat mijn vk zegt hoor. En ja iedereen groeit sowieso anders. De een is 50kg en de ander 90kg niks mis mee! Maar als je van jezelf wat voller bent en dan plaats je een foto met 11 weken dat het een baby bump is.. nou nee, het is idd geen baby maar de organen en baarmoeder die plek maken!

3 jaar geleden

11 weken 馃グ

VRIEND

3 jaar geleden

Die van mij zat al behoorlijk hoog vertelde ze me bij de laatste controle. ...
Snap ik maar irriteer me eraan dat de meeste zeggen dat het de baby is.. het is geen baby die is nog een paar cm groot.. het is idd de baarmoeder en organen 茅cht geen baby die zit met meer dan 20 weken pas boven je navel.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op JRS

Hahaha eindelijk zegt eens iemand het 馃槀 sorry maar dat kunnen wel darmen z ...
Ja haha sorry.. zie reacties dat mensen 'darmen' irritant vinden om terug te lezen maar de baby kan het toch niet zijn. Idd alle begrip ook hier!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Je lichaam gaat ruimte maken .. je hebt mischien geen zwangerschaps buik .. ...
Het is wel jou 4de zie ik.. ben zwanger van de 2de en merk zelf dat de spieren etc iets losser zitten dan bij mn 1e. Dus ik snap het maar niet bij mensen die voor de eerste keer zwanger zijn dat kan gewoonweg niet.

3 jaar geleden

Reactie op fibm8

Snap ik maar irriteer me eraan dat de meeste zeggen dat het de baby is.. he ...
Waarom erger je je daaraan? Er zijn ergere dingen toch dan vrouwen die trots zijn op hun buik? Ik zou me er niet zo aan storen. Ik weet dat er vrouwen zijn die zich altijd wat schamen voor hun buik, omdat een platte buik het schoonheidsideaal is. Ik vind het prachtig dat dat tijdens de zwangerschap verdwijnt. Zonde dat jij je dan gaat zitten ergeren terwijl andere dames blij zijn. Laat iedereen lekker gelukkig zijn 馃崁