28 Reacties

5 jaar geleden

🙋🏼‍♀️

5 jaar geleden

Yep! Ben al buiten adem als ik naar een trap kijk 😄

5 jaar geleden

Al sinds dag 1 😅

5 jaar geleden

Yes.. en van te veel praten ga ik ook hijgen 🙊

5 jaar geleden

Jep.. vooral als ik erg moe ben.

5 jaar geleden

Ik ook.. zo vervelend. Opstaan van de bank en op en neer na de keuken lopen dan ben ik al buiten adem 🤣

5 jaar geleden

Idem 😂

5 jaar geleden

Ik ook.. vlak voordat ik zwanger was liep ik elke dag hard. Nu de trap op en compleet buiten adem.. dag conditie :’)

5 jaar geleden

Herkenbaar ja! En zelfde als met praten en dingen tegelijk doen... jeetje wat een gehijg 🤣

5 jaar geleden

Het wisselt soms ben ik al buiten adem tijdens het praten maar ik kan ook makkelijk een uur sporten met hoge hartslag en dan lijkt m’n conditie hetzelfde als voordat ik zwanger was. Ik denk dat we ook moeten wennen aan anders ademhalen.

5 jaar geleden

Hier ook, achteraf zelfs 1 van eerste symptomen

5 jaar geleden

Hoort bij zwanger zijn

5 jaar geleden

🙋🏻‍♀️

5 jaar geleden

Heel herkenbaar!! Ben zelf 12+3 en heb t echt al vanaf dat ik 8 weken was. Volgens verloskundige is het normaal dus maak me er niet druk om

5 jaar geleden

Ja hoor hier ook! De verloskundige vertelde mij dat dit door de hormonen komt deze kunnen je ademhalingsstelsel in de war brengen waardoor je eerder kortademig bent en zelfs last kunt hebben van hartkloppingen.. Niets aan te doen en zou geen kwaad kunnen. Rust nemen als je lichaam dat aangeeft was het advies wat mij gegeven is.

5 jaar geleden

Ik heb het al weeeeeeeken en dat terwijl ik regelmatig sport en dit eerder nooit zo had. Las ergens dat het te maken heeft met dat je lichaam meer bloed moet rondpompen.

5 jaar geleden

Ikke

5 jaar geleden

Ik voel ook een druk op mn borst en kortademigheid als ik in bed op m'n rug lig. Hebben jullie dat ook?

5 jaar geleden

Reactie op A T B

Yes.. en van te veel praten ga ik ook hijgen 🙊
Jaaaa dat heb ik dus ook! 😅

5 jaar geleden

Heb dat absoluut, compleet buiten adem van een klein stukje trap