18 Reacties

3 jaar geleden

Volg graag...

3 jaar geleden

Nu gewoon met spulletjes spelen en straks met het mooie weer water er in.. wij hebben deze gekregen dus moet eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb hoe je het noemt haha. Iig een groot succes tot nu toe!

3 jaar geleden

Gewoon een ouderwetse schelp zandbak hier 😁 zandbak is leuk, zand niet zo lekker😂

3 jaar geleden

Hier is hij heel blij met zijn speelhuisje!

3 jaar geleden

Reactie op boymom1

Hier is hij heel blij met zijn speelhuisje!
Van waar heb je die? :D

3 jaar geleden

Reactie op Annnnie

Nu gewoon met spulletjes spelen en straks met het mooie weer water er in.. ...
Watertafel piratenboot :)

3 jaar geleden

Reactie op E_V_P

Van waar heb je die? :D
Ik heb hem via bol.com, maar hij is er in verschillende kleurcombinaties op meerdere sites. En zit ook veel prijsverschil in. Hij heet AXI lodge XL. 😊

3 jaar geleden

Reactie op Jan En Suzanne

Oo die is echt heel leuk!! Ik heb zelf de ruimte niet nu. Maar oma wel 😍😍

3 jaar geleden

Wij hebben de schildpad zandbak en kleine glijbaan van little tikes en de rainforest watertafel van Step2. We hebben echt een kleine tuin maar toch past het er allemaal gezellig in 😊

3 jaar geleden

Vandaag met een afwasteiltje met wat water en spulletjes gespeeld buiten (op balkon), was eigenlijk ook al een succes 😆 maar denken toch aan zoiets

3 jaar geleden

Ik ga gewoon lekker naar buiten met mijn zoontje. Groot kleed mee, een bal en wat duplo en we vermaken ons wel.

3 jaar geleden

Ik twijfel tussen deze en de piraten versie. Verder heeft hij een schommel en glijbaan maar glijbaan staat voor nu binnen gaat nog naar buiten En wanneer het echt warm wordt dan plaats ik een zwembadje

3 jaar geleden

Zoiets 😍

3 jaar geleden

Reactie op Senayil

Ik twijfel tussen deze en de piraten versie. Verder heeft hij een schomme ...
Wij hebben deze maar dan de rainforest versie. Helemaal geweldig! Ook met net een jaar oud kan ze er al prima bij 😊

3 jaar geleden

Reactie op Senayil

Zoiets 😍
Deze heb ik vorig jaar afgeschaft maar valt heel erg tegen!

3 jaar geleden

Reactie op Mamalau90

Ik ga gewoon lekker naar buiten met mijn zoontje. Groot kleed mee, een bal ...
Dit is ook hoe ik het doe! ❤️