21 Reacties
4 jaar geleden
Geeeen idee of t wat is, maar ik vond deze grappig.
https://www.baby-dump.nl/product/speelgoed-en-cadeaus/134/tiny-love/70129/tiny-love-speelgoed/20521/tiny-love-wonder-buddies-coco-mouse/159793/
Verder een leuk boekje, flapjes boeken waren hier altijd een hit. Er is ook heel veel leuk speelgoed van hout, voor de oudste had ik ooit een boerderij met diertjes van hout, was ook een hit.
Een simpele puzzel, goed voor de motoriek.
Nou ja, bijvoorbeeld dus 馃槉
4 jaar geleden
Ik ga een loop bakfietsje kopen. Zelf ook grote van van little dutch, blijft zolang mooi馃グ
4 jaar geleden
Deze had ik voor mijn oudste. Vond hij geweldig.
https://www.plustoys.nl/i-m-toy-loopwagen-schaap-bruin
4 jaar geleden
Wij hebben de oudste voor de 1e verjaardag een zandbak gegeven.
M鈥檔 ouders hadden een pop gegeven, daar werd toen al heeeeel veel mee gespeeld! Pop flesje geven etc! De zandbak wat minder, maar dat kwam door haar angst om vieze handen te krijgen. M鈥檔 neefje heeft ook voor z鈥檔 eerste verjaardag een zandbak gekregen en is daar niet meer uit te krijgen!
4 jaar geleden
God, nog nooit bij stil gestaan maar is wel een goeie vraag. Vootal ald je bedenkt dat de maand voordien Sinterklaas en de kerstman ook nog eens langskomen ...
4 jaar geleden
Reactie op Fleurh
Wij hebben de oudste voor de 1e verjaardag een zandbak gegeven.
M鈥檔 ouders ...
Stoppen ze dat zand niet in hun mond?
4 jaar geleden
Reactie op Melis Michelle
Ik ga een loop bakfietsje kopen. Zelf ook grote van van little dutch, blijf ...
Ben verliefd op deze en ga deze ook vragen 馃槏
4 jaar geleden
Reactie op Melis Michelle
Ik ga een loop bakfietsje kopen. Zelf ook grote van van little dutch, blijf ...
Oh en ik ben ook mega fan van little dutch en dan de ocean serie
4 jaar geleden
Reactie op Mama Van Owen
Stoppen ze dat zand niet in hun mond?
Jaa die kleintjes proeven alles. Dat willen ze nog wel doen tot jaar of 1.5 a 2. Maar kan opzich geen kwaad hoor. Mits je wel oplet dat die niet erg veel naar binnen werkt. Hier hebben 2 oudste 2 ook alles geproefd blaadjes zand dennenappels omdat ik het toe liet was die periode ook maar kort. En zijn eigenlijk nooit ziek 馃ぃ馃檴
4 jaar geleden
Reactie op Mimaa
Lijkt me ook zo leuk. Maar het is nog maar de vraag of er sneeuw komt, het ...
Klopt maar goed dat zien we dan wel weer haha vorige winter waren de prijzen van sleetjes zo bizar hoog dus schaffen m nu maar aan voor dat er eventueel sneeuw gaat vallen. En anders maar voor volgend jaar of het jaar er op ofzo. Hebben een mooie gezien op Amazon en die voetenzak kan ook gebruikt worden in de buggy enz.

4 jaar geleden
Reactie op Mama Van Owen
Ben verliefd op deze en ga deze ook vragen 馃槏
Leuk is die he 馃槏
4 jaar geleden
Reactie op Mama Van Owen
Oh en ik ben ook mega fan van little dutch en dan de ocean serie
Jaa het gaat ook zo lang mee 馃槉 hier onwijs fan van little goose馃檴
4 jaar geleden
Ons zoontje was laatst bij familie aan het spelen met een huisje met poppetjes. Alle deurtjes en raampjes konden open. De poppetjes kon je door het dak drukken en dan kwamen ze er ergens anders weer uit of van een glijbaantje drukken. Zaten allemaal van die kleine actie reactie dingetjes in. Hij vond het fantastisch!
Maar het huisje was zeker wel 30 jaar oud, dus nergens meer te krijgen natuurlijk 馃槃
Iemand die iets vergelijkbaars weet?