13 Reacties

4 maanden geleden

Kleine trampoline voor binnen met stang Bokszak Step/skeelers/skateboard Als ik t zo lees zou ik vooral kijken naar dingen met lichamelijke uitdaging waar hij energie in kwijt kan.

4 maanden geleden

Wij geven dit cadeau

4 maanden geleden

Dit kun je aan elkaar bevestigen.

4 maanden geleden

Wij hebben een trampoline voor onze dochter gekocht en van mijn ouders heeft ze een fiets gekregen

4 maanden geleden

Basketbalring (op paal), voetbalgoal, kindveilige messenset, puzzels, knutselmateriaal, dinolamp liewood, decoratie voor slaapkamer, vtech knikkerbaan, stapelsteinstenen,… of kleren, schoenen, badjas, pantoffels,…

4 maanden geleden

Kinetisch zand :) Ideaal voor de wintermaanden..

4 maanden geleden

Bedankt voor de reacties! Een trampoline en zo’n klimtoestel lijkt me ook super leuk maar ik ben dan bang dat hij er continu vanaf stuitert 🙈 is dat bij jullie goed gegaan @Astridvdk?

4 maanden geleden

Reactie op Heleen-92

Bedankt voor de reacties! Een trampoline en zo’n klimtoestel lijkt me ook s ...
Wij hebben zo eem klimboog en de buren een hoge pikler. Hij klom daar met 1.5 jaar al over heen. Hij is er nog nooit afgevallen. Maar zal misschien per kind verschillen

4 maanden geleden

Reactie op Heleen-92

Bedankt voor de reacties! Een trampoline en zo’n klimtoestel lijkt me ook s ...
We hebben een trampoline voor buiten gekocht, dus met net eromheen :)

4 maanden geleden

Fiets, elektrische tandenborstel

4 maanden geleden

Fietsje, step.

4 maanden geleden

Stapelstenen! Kreeg onze man vorige jaar voor z’n 2e verjaardag. Nog geen dag spijt van gehad. Wordt elke dag mee gespeeld 🙈. Onze kleine man is vandaag 3 geworden en heeft “echt” gereedschap gekregen met een gereedschapskist die hij zelf met z’n vader in elkaar heeft gezet. Is eigenlijk pas vanaf 8 jaar🫣. Je maakt hem bijn niet gelukkig maken dan door hem hout en een hamer te geven 😅. Uiteraard onder toezicht 🤪

4 maanden geleden

Dit is een 'simpel' en snel spelletje om te spelen. Ze worden uitgedaagd om kaartjes te onthouden.