27 Reacties
5 jaar geleden
Ik wil graag zo iets miss iets te vrouwelijk en mooie schakel ketting ben ik ook fan van

5 jaar geleden
Dat ik ons kindje gedragen heb en ervan bevallen ben, is zijn kado 😉 Ik vind dat de vrouw een perskado moet krijgen. Maar als je toch iets wil geven is dit misschien wel wat https://www.yoursurprise.nl/leer-graveren/leren-sleutelhanger-met-naam?artikelcode=165023
5 jaar geleden
Ik heb voor kerst matching pyjama’s gekocht (prenatal) voor mijn vriend en zoontje. Moet je wel op de groei kopen voor de kleine dan :).
5 jaar geleden
Reactie op Liinliin
Oops i meant father , staat er in het klein onder
😂😂😂😂
5 jaar geleden
Ik heb matching happy socks en op deze site wat besteld: https://www.drksonline.com/bracelet/heren-armbanden
5 jaar geleden
Ik heb toen via etsy een leren sleutelhanger laten graveren/ bedrukken met naam en geboortedatum.
5 jaar geleden
Ik heb bij de tweede een kraammand voor hem gemaakt. Zaten vooral leuke cadeautjes in(hier ook een man die niet van bier enz. Houd). Boekje over vaderschap en eentje over activiteiten met je baby/peuter, sokken met super papa, kleertjes voor de kleine met papa als onderwerp. Sleutelhanger met foto van de oudste en naam van de tweede. Bonnenboekje die hij bij mij in kon leveren(zelf gemaakt) met bijvoorbeeld ene bon om in te leveren zodat hij geen luier hoeft te verschonen, of een keer de nacht er niet uit hoeft en een met een ontbijt op bed en uitslapen enz
Vetder een cadeaubon voor een tatoeage(hij wilde er een laten zetten met de namen van de kinderen).
En een bon van zijn favoriete restaurant met een briefje erbij van de opa en oma dat die een dagje wilde oppassen zodat papa en mama ren keertje een dagje vrij waren.
Oh en een afspraak voor een fotoshoot met het gezin als de kleine er was.
Verder geen idee meer. Was wel erg leuk om te doen.
5 jaar geleden
Ik vind eigenlijk vooral dat wij een cadeautje verdienen na de bevalling😅 ik heb al een paar x benoemd dat ik heel graag een armbandje met de naam van de kleine zou willen laten maken na de geboorte. Ben benieuwd, maar ik verwacht eigenlijk niks te krijgen haha.
5 jaar geleden
Ik heb voor m’n man een officieel wedstrijd shirt van zijn voetbalclub gehaald en de matching tenue voor de baby 👶🏽
5 jaar geleden
Ik vind eigenlijk vooral dat wij een cadeautje verdienen na de bevalling😅 ...
Helemaal mee eens, en zo frustrerend dat mannen die hints niet oppakken 😅