14 Reacties

4 maanden geleden

Ik weet helaas niks om je gerust te kunnen stellen. Maar het klinkt echt slopend dat je zo lang in onwetendheid zit.. Hoe lang moet je nog wachten totdat je meer weet?

4 maanden geleden

Reactie op Rensie

Ik weet helaas niks om je gerust te kunnen stellen. Maar het klinkt echt sl ...
Ja begint wel soort te breken nu, zeker omdat ik elke dag geconfronteerd word met het bloed in z’n stoelgang en het gewoon niet begrijp. We hebben nu voor 27 december een afspraak bij een kinder MDL arts in ‘t Sophia .. maar goed dan zijn we er nog niet. Moet er niet aan denken dat hij ook nog colonoscopie enzo moet maar goed, we moeten toch zeker gaan weten waarom hij al zolang bloed heeft …

4 maanden geleden

Reactie op MomJ’s

Ja begint wel soort te breken nu, zeker omdat ik elke dag geconfronteerd wo ...
Dat duurt echt nog lang zeg. Heb je een telefoonnummer waar je heen kunt bellen voor vragen?

4 maanden geleden

Reactie op Rensie

Dat duurt echt nog lang zeg. Heb je een telefoonnummer waar je heen kunt be ...
Nope, de kinderartsen doen er niets mee en de MDL moet het verder oppakken. Tot die tijd mag je elke dag naar bloed kijken en je afvragen welk zwaard er boven zijn/ons hoofd hangt 😅

4 maanden geleden

Reactie op Rensie

Thnx! Hij moet helaas een colonoscopie aldus de kinder MDL arts. Ze vermoed poliepen oid 😣

4 maanden geleden

Reactie op MomJ’s

Nope, de kinderartsen doen er niets mee en de MDL moet het verder oppakken. ...
Dat klinkt vreselijk inderdaad.. Wil je delen hoe de afspraak is gegaan?

4 maanden geleden

Reactie op Rensie

Dat klinkt vreselijk inderdaad.. Wil je delen hoe de afspraak is gegaan?
Jaa de afspraak hebben we gehad, einde van de maand anesthesist en daarna het onderzoek onder narcose. Ik zal een update sturen 😊 lief dat je reageert!

4 maanden geleden

Reactie op MomJ’s

Thnx! Hij moet helaas een colonoscopie aldus de kinder MDL arts. Ze vermoed ...
Ai, naar zeg. Is die nog wel pijnvrij?

4 maanden geleden

Reactie op Rensie

Ai, naar zeg. Is die nog wel pijnvrij?
Jaa wij merken niks aan hem qua buikpijn etc! Alleen sneller obstipatie .. maar verder is hij super vrolijk, energiek, eet en drinkt gewoon dus ja .. ik weet niet of daar iets onderligt en hij anders zou zijn normaal. Maar hij heeft geen groei of iets dat afneemt of doet, ontwikkeling gaat ook meer dan prima … dus dat maakt het soms wat lastig om het zelf te begrijpen. Geen echt ziek kind maar wel een duidelijke rode vlag 🚩 in z’n ontlasting en dus best pittige stappen in de vorm van sondes, narcoses en onderzoek… maar ach het is voor een goed doel moet ik blijven denken 🙏🏻

3 maanden geleden

Hi! Hoe gaat het nu? 🩷

3 maanden geleden

Hi! Hij bleek een poliep van 1,5 cm in z’n dikke darm te hebben 🥺🥺

3 maanden geleden

Reactie op MomJ’s

Hi! Hij bleek een poliep van 1,5 cm in z’n dikke darm te hebben 🥺🥺
Fijn dat jullie helderheid hebben nu!

3 maanden geleden

Reactie op Rensie

Fijn dat jullie helderheid hebben nu!
Nou echt … wat een rollercoaster was dit 😆😅 ook echt een van die tientallen kindjes per jaar .. what are the odds 😅