25 Reacties

5 jaar geleden

Aan de ene kant geloof ik er wel in.. ben benieuwd wat de ramzi theorie zegt als dat de zelfde uitkomst geeft geloof ik er in! Hahaha.. alleen kan zelf niet zien welke kant de placenta ligt.

5 jaar geleden

Helaas 3x fout :)

5 jaar geleden

Bij de oudste 2 klopte de kalender. Als hij nu ook weer klopt zou de 3de jongen onderweg zijn☺

5 jaar geleden

Wat is dat precies ? Als ik vragen mag

5 jaar geleden

Nou bij mijn moeder 4 kids mijn schoonzus 2 kids haar nicht 2 kids bij mijzelf 2 kids klopt het allemaal. De 3e zou voor mij een meisje zijn. Na 2 boys

5 jaar geleden

Ik heb nog geen kinderen, volgens deze kalender krijg ik een jongen. Ben beneiiwd!

5 jaar geleden

Hebben jullie wel je Chinese leeftijd genomen ?

5 jaar geleden

Ik snap de Chinese leeftijd niet helemaal en ik krijg ook elke keer weer een ander antwoord. Vind het ook gek, want ik ben 3 dagen over tijd gekomen dus mijn geboortedag kan niet exact aanduiden wanneer mijn conceptie is geweest. Wat als ik 2 maanden te vroeg was geboren? En als in april de conceptie is geweest van mijn kindje, is dat dezelfde april als de Chinese april? Voor mij is de Chinese kalender dus 1 groot vraagteken 🙈

5 jaar geleden

Reactie op mama-noud

Wat is dat precies ? Als ik vragen mag
Je neemt je Chinese leeftijd dat is je Je leeftijd van nu +9 maanden Dan kijk je naar de maand dat je bevrucht bent .

5 jaar geleden

Reactie op Mama1-2

Ik snap de Chinese leeftijd niet helemaal en ik krijg ook elke keer weer ee ...
Je berekend je Chinese leeftijd .staat een rekenmachine bij . Ik ben zelf van feb en ben 34 In china ben ik 35 en een beetje Dan ben ik in de maand april zwanger geworden Dus 35 en juni is jongen

5 jaar geleden

Ohja, en deze kalender is ook weer anders dan https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschapspraat/chinese-geslachtskalender/ Zoals ik al zei: 1 groot vraagteken. De Chinese kalender van 24 baby had het fout (of ik nou 29, 30 of 31 was, de conceptie was in februari en het is toch echt een meisje), maar volgens de website die jij quote klopt het weer wel.

5 jaar geleden

Als ik mijn chinese leeftijd bereken ben ik volgens hen 2 jaar ouder 😮 nooit geweten😅. Als ik deze link volg https://www.prokerala.com/kids/baby-gender/chinese-pregnancy-gender-chart.php dan zou ik 2 meiden moeten hebben en nr 3 ook een meid zijn heb nu 2 jongens.. Het is grappig maar geloof er niet in

5 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Je berekend je Chinese leeftijd .staat een rekenmachine bij . Ik ben zelf ...
Oh dan klopt die site gewoon echt niet die Priscilla071 heeft gepost. Die berekening zegt dat ik nu 33 en 3 maanden ben, terwijl ik in september pas 32 wordt. Misschien ligt het daaraan

5 jaar geleden

Huh raar

5 jaar geleden

Reactie op Mama1-2

Oh dan klopt die site gewoon echt niet die Priscilla071 heeft gepost. Die b ...
Dus jij komt uit 1989 ??? Septemer 32 . Dus 31 nu ??? Toch??

5 jaar geleden

Reactie op Mama1-2

Oh dan klopt die site gewoon echt niet die Priscilla071 heeft gepost. Die b ...

5 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Dus jij komt uit 1989 ??? Septemer 32 . Dus 31 nu ??? Toch??
Ik ben in september 1988 geboren en ben nu dus 31 ;)

5 jaar geleden

Reactie op Mama1-2

Ik ben in september 1988 geboren en ben nu dus 31 ;)
Ohww hahah hmmm vreemd

5 jaar geleden

Volgens blijgezond krijg ik een meisje en volgens baby24 een jongen.... hmmmm... 50% kans dat er een gelijk heeft, wat een wetenschap!