51 Reacties

5 jaar geleden

Januari wat word het dan??

5 jaar geleden

Reactie op Manonkim

Januari wat word het dan??
Wat is je leeftijd

5 jaar geleden

Je moet wel je Chinese leeftijd weten om dit te kunnen voorspellen. Dus je bent of 1 jaar of 2 jaar ouder volgens de Chinezen . 😂

5 jaar geleden

Ik ben 31 en april moet ik aanhouden. Dus volgens de kalender word het een jongen.

5 jaar geleden

Heb laatst wel ergens gelezen dat de chinezen een andere leeftijd hanteren. Zij beginnen al met rekenen vanaf het moment van bevruchting. Dus volgens hun zou je 9 maanden ouder zijn dan dat je nu bent. Weet niet of dat dan een verschil maakt in de voorspellingen.

5 jaar geleden

Ik ben 25 jaar maar volgens de Chinezen 26 en dus een jongentje haha... Mijn dochter was toen wel goed maarja kans is ook 50% 🤣

5 jaar geleden

Reactie op suusoe

Je moet wel je Chinese leeftijd weten om dit te kunnen voorspellen. Dus je ...
Klopt!

5 jaar geleden

Ik ga af op mijn gevoel. En hier zegt die een meisje terwijl de kalender een jongen aangeeft. Dus we gaan het zien wie gelijk heeft ;)

5 jaar geleden

Bij de ene Chinese kalender volgens die site krijg ik een jongetje en bij de andere krijg ik een meisje 😂. Ik wacht gewoon af.. M'n man zegt een meisje dus ga ik voor nu daar maar van uit. Heb absoluut geen voorgevoel of voorkeur 💝

5 jaar geleden

Bij mij komt er een meisje uit, maar mijn gevoel zegt een jongen 😁

5 jaar geleden

Zou een 2e jongetje voor mij zijn! (Lijkt mij super) eerste klopte ook via de kalender.

5 jaar geleden

Dan moet je ook je Chinese leeftijd weten. Van m'n eerste 3 kindjes klopt het. Ben benieuwd!

5 jaar geleden

Je moet inderdaad dan wel eerst je Chinese leeftijd weten

5 jaar geleden

Bij mij zou het dan sowieso een jongen moeten zijn haha.. ben benieuwd!

5 jaar geleden

Bij mij zou het dan een jongetje zijn maar wat het geslacht ook zal zijn wij zijn er sowieso super blij mee en het is van harte welkom🥰

5 jaar geleden

Je hebt verschillende kalenders. Onderstaande is van 2020 en 2021. Op de ene zou ik een jongen krijgen of de andere een meisje. 1 van de 2 zal wel gelijk hebben😅

5 jaar geleden

Beide een meisje

5 jaar geleden

Reactie op Mv86

Je hebt verschillende kalenders. Onderstaande is van 2020 en 2021. Op de en ...
Aaaaah hier komt een jongen uit! 🤗 Voor welk jaar is diegene die als topic is gepost? ☺️

5 jaar geleden

Ik ben 37 jaar en de maand van conceptie was april. Dus een jongetje!

5 jaar geleden

Reactie op Touria1983

Ik ben 37 jaar en de maand van conceptie was april. Dus een jongetje!
Je Chinese leeftijd is anders dan de leeftijd die daar staat. Dat kan je berekenen via een tool, zie hier: https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschapspraat/chinese-geslachtskalender/