22 Reacties

5 jaar geleden
Ik heb zelf de cosleeper gekocht. Hij heeft er 4/5 maanden in gelegen naast mij. Toen direct in zn eigen bedje in zn kamertje gedaan zonder problemen. 1 week smiddags wel ‘geoefend’. Ik zelf vond het prettig km hem naast mij te hebben. Vaak lag ik smiddags ook met hem samen in bed. Ik zou vooral doen wat jij zelf heel prettig vind.

5 jaar geleden
Wij hebben voor eerste tijd een wiegje bij ons, vind het fijner dan nog dicht bij me te hebben. En ook handiger met borstvoeding en als je zware bevalling hebt gehad niet alle kanten op hoeft te lopen😊

5 jaar geleden
Ik heb het precies zo gedaan. Overdag in eigen bedje op haar eigen kamer, snachts bij ons. En toen ze 1 werd naar dr eigen kamer snachts. Co sleeper was na 6 mnd te klein dus hadden we maar een extra bedje gekocht voor op onze kamer zodat we niet hoefde te slepen met haar bedje van haar eigen kamer voor overdag. Ik zou doen waar jij / jullie je goed bij voelen. Succes met beslissen. Liefs

5 jaar geleden
Ik heb een cosleeper gekocht op marktplaats voor €30 heb een nieuw matrasje gekocht. Kostte nog geen €50 samen. Huren kost gemiddeld tussen de €40 en €50 per maand. Mijn advies kijk nog rond, misschien vindt je nog een mooie op marktplaats ofzo. Meestal zien ze 2e handse cosleepers er goed uit omdat ze gemiddeld 4-6 mndn gebruikt worden.

5 jaar geleden
Ik wist niet eens dat je ze te huur hebt staan. Wij hebben sws een nieuwe gekocht, wordt 1e baby, dus hopelijk volgt er minstens nog één ;) overigens zijn die dingen niet zo prijzig nieuw.

5 jaar geleden
Ik ga hem lenen.
Maar ik zou er ook zeker wel 1 nemen. Voor de eerste tijd zo fijn.
En dan overdag gewoon lekker in zijn ledikantje. Snachts naast je 🥰

5 jaar geleden
Reactie op Renate1989
Bij de lidl 60 euro
Ik zag die actie ook, maar voldoet die wel aan de veiligslapen regels?

5 jaar geleden
Ik zag die actie ook, maar voldoet die wel aan de veiligslapen regels?
Waar zie je die actie? Als ik online kijk staat ie voor 90 euro

5 jaar geleden
Hier gister 1 gekocht, marktplaats gelukje. €35,- en was maar een paar keer gebruikt.. Echt eigenlijk nieuw. Vind het zelf fijner om een eigen te hebben ipv 1 die van gezin naar gezin gaat.

5 jaar geleden
Wij dachten bij de eerste, het ledikantje is prima, maar kwamen er toch achter dat een Co sleeper veel idealer is omdat die aan 1 kant ook deels openkan en je dan niet uit bed hoeft, gelijk kan aanleggen. Dus na 2 weken maar 1 gekocht, ook omdat we een wens hadden voor een tweede en dan is het qua geld prima. Wij hebben hem daarnaast erg lang gebruikt, volgens mij zeker 3,5 maanden.