16 Reacties

5 jaar geleden

Als ik cola drink, drink ik de cafeïne vrije cola, is even wennen, want is gewoon iets minder lekker dan de normale cola, maar zeker het proberen waard.

5 jaar geleden

Te veel cafeïne is wel schadelijk je mag normaliter 1 a Max 2 kopjes koffie

5 jaar geleden

Ik dronk altijd alleen maar spa rood of thee en sinds 2 weken drink ik veel fanta of vruchtensappen. Komt mischien door behoefte aan zoet??

5 jaar geleden

Ik heb het juist andersom of nouja andersom, ik drink geen koffie en cola zero is voor mij een beetje m’n koffie. Nu ik zwanger ben drink heel af en toe max 1 glaasje cola zero en in het begin ook cola zero caffeine free gedronken maar daar heb ik mee afgebouwd, als ik dit opschrijf besef ik me hoe dit klinkt 😂🤣. Drink nu vnl water. Er is een schema met overzicht hoeveel cafeïne er in verschillende producten zit, zal t opzoeken of misschien sta iemand deze al heeft om te delen?

5 jaar geleden

Reactie op Anne-88

Ik heb het juist andersom of nouja andersom, ik drink geen koffie en cola z ...

5 jaar geleden

Reactie op Anne-88

Ja deze heb ik ook inderdaad gezien, dankjewel! Ik ga even cafeïnevrije cola proberen 😂😂

5 jaar geleden

Ik heb dat met bruisend water. NOOIT graag gedronken en nu LITERS 😆

5 jaar geleden

Mijn vorige zwangerschap had ik een serieuze Mcdonalds Cola verslaving 🙊 Nu nog geen cravings en kreeg laatst ontzettende maagzuur van cola dus ik hoop dat dat zo blijft 😂

5 jaar geleden

Hier ook een cola tik liefst de hele dag door helpt goed tegen misselijk zijn

5 jaar geleden

Reactie op Becky85

Mijn vorige zwangerschap had ik een serieuze Mcdonalds Cola verslaving 🙊 N ...
Ohh ja de Mac Donalds mayonaise daar heb ik wel echt zin in 🙈

5 jaar geleden

Hier af en toe een glaasje cola als ik erg misselijk ben

5 jaar geleden

Reactie op Anne-88

Ssssst hahah

5 jaar geleden

Reactie op Anne-88

Neeeeee ik heb ernu ook zin in😂😂😂😂😂

5 jaar geleden

Is zeker schadelijk helaas

5 jaar geleden

Heb mijn vorige 2 zwangerschappen dag en nacht coca cola gedronken..Hier staat dat t heel schadelijk is maja tegenwoordig mag je niets ..als je de regeltjes doorneemt. Toch echt 2 gezonde jongens op de wereld gezet ..

5 jaar geleden

Je hebt cola zonder suiker en zonder cafeïne. Volgens mij maakt in cola juist de cafeïne het schadelijk, dus als je deze variant pakt, zal het meevallen. Ik drink ook af en toe een blikje, voor de misselijkheid. Werkt geweldig!