57 Reacties

5 jaar geleden

Ik drink alleen cafeïnevrije cola 😊

5 jaar geleden

Het was een week lang het enige wat ik binnen hield. Dus toen heb ik elke dag een fles van 1 liter gedronken. Maar normaal gesproken drink ik het niet en lust ik het ook niet 🤣. Zou het niet snel doen als zwangere, tenzij het dus het enige is dat goed binnen blijft

5 jaar geleden

Ik drink kindercola omdat daar geen cafeïne in zit 🙈 maar ook alleen als ik er zin in heb of toevallig tegen kom in de winkel. En af en toe een slokje uit de beker van mn man

5 jaar geleden

ik hou echt van cola drink 1 a 2 blikjes per week. ( officieel zou het wel mogen dagelijks en dit is denk ik gebaseerd op cafeïne inname) je moet jezelf niet te veel straffen vind ik. maar dat is mijn mening 😁 ik beperk het zo veel mogelijk

5 jaar geleden

Ik drink het als ik er zin in heb of mijn maag wil kalmeren. Zo lang je er niet mee overdrijft, kan het echt wel 😉

5 jaar geleden

Ik probeer me te beperken tot 1 tas koffie per dag en probeer geen cola zero meer te drinken omdat daar naast cafeïne ook aspartaam in zit. Maar nu en dan es cheaten kan geen kwaad denk ik 😊

5 jaar geleden

Ik drink Al 3 jaar eigenlijk geen cola meer... Alleen heel sporadisch.. Maar sinds ik zwanger Ben kan er geen fles cola in mijn zicht staan, want Dan wil ik het ook...🙈 Nu af en toe een blikje Pepsi max no caffeine, want coca cola zero no caffeine smaakt niet🤣

5 jaar geleden

Op aanraden van de gynaecoloog door me duizelighei wel...

5 jaar geleden

Jaa zeker, met mate een cola zero of caffeine vrije variant al vind ik die een stuk minder lekker. Ik drink geen koffie (nooit gedronken). https://www.24baby.nl/zwanger/voeding/koffie-tijdens-zwangerschap/ hier is meer info te vinden over de hoeveelheden caffeine. Aspertaam (ook met mate) ben ik niet ‘bang’ voor, al blijft water natuurlijk het beste!

5 jaar geleden

Reactie op Joyce0031

Ik drink Al 3 jaar eigenlijk geen cola meer... Alleen heel sporadisch.. Maa ...
Goede tip! Ik vind coca cola zero caffeine free ook niet lekker en zal ook de Pepsi variant gaan proberen !

5 jaar geleden

Yep, drink elke dag een blikje cola zero 😊 maar drink verder geen koffie dus zit qua cafeïne ruimschoots goed

5 jaar geleden

Ik drink 1 glas cola per dag. En koffie 2 kopjes per dag maar dan cafeïnevrij.

5 jaar geleden

Ik drink elke dag 1 of 2 glazen cola. Ik merk dat ik wat duizelig word en de suikers dan erg helpen. Ook mijn darmen en maag zijn een beetje vervelend aan het doen en kalmeren dan meer. Was al 3 jaar gestopt met cola drinken, maar vind het nu erg lekker 🙈

5 jaar geleden

2 of 3 glaasjes per week. Moet kunnen volgens verloskundige en zwangerhap app

5 jaar geleden

Ik ben echt cola verslaafd Nu tijdens mijn zwangerschap een stuk minder. Ik drink nog wel dagelijks 1 tot 2 glazen cola Ik lus geen koffie. Ik drink nu voornamelijk sinas, vroeger dronk ik dat nooit graag maar nu en het is beter dan cola

5 jaar geleden

Ik drink nog cola, maar met mate.. 🥤

5 jaar geleden

Ben ook overgestapt op cafeïne vrij. Het is maar tijdelijk haha. Drink nog 1 kopje koffie per dag.

5 jaar geleden

Net als koffie, ik neem er max 1 maar niet en/ en, ook niet iedere dag. Mag wel dagelijks hoor, maar niet veel koffie en veel cola. Cafeïnevrije koffie is volgens mij niet volledig cafeïnevrij, mag je niet onbeperkt drinken. Hoe dat zit met cafeïnevrije cola weet ik niet. Ik ben zelf sowieso niet zo van de frisdrank

5 jaar geleden

Even off topic: in (groene/ zwarte) thee zit meer caffeïne dan in cola! Maar drink normaal zero caffeine cola, maar nu geen trek meer in.. wel af en toe een ijskoffie🤤

5 jaar geleden

Nee voor mij geen cola meer .. of als ik neem de cafeïne vrije cola