5 Reacties

2 jaar geleden

Het zelfde probleem ik lees mee

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde. Slaapt sinds 2 dagen ook op zijn buik. Sinds hij kan draaien slaapt hij slechter ook overdag (nu al langer dan een week). Sliep vaak op zijn zij maar nu draait hij door op zijn buik en weg is zijn slaapje. Moet nu weer helpen overdag om in slaap te vallen. Ik hoop dat dit snel over gaat. Hij kan wel terug draaien.

2 jaar geleden

Hier precies zo gehad met mijn dochter. Nu 5 maanden. Eerste paar dagen en nachten waren pittig, heeft bij mij ongeveer een week geduurd. Eerste 2 nachten moest ik ze iedere x weer terug draaien... tot ik zoiets had van... ik laat je maar even Aanmodderen... en viel ze in slaap op haar buik... nu weer week verder en kan ze terug draaien en gaat ze heel haar bed door🙈😂

2 jaar geleden

Hier hetzelfde hij kan sinds kort omrollen en slapen gaat nu moeizamer. We gaan erheen en troosten hem omdat hij er enorm overstuur van raakt. Dan leggen we hem weer terug. Soms moet dit een paar keer. Hopelijk lukt het hem gauw om zelf terug te rollen. Op zijn buik slapen vindt hij maar niks.

2 jaar geleden

Mijn zoontje deed dat ook, hoewel hij wel 1000 keer beter slaapt op zijn buik. Als hij terug wilde lukte dat ook niet. Hier hebben we overdag veel geoefend met terugdraaien en met een week had hij ook dat onder de knie. Nu gaat het super, hooguit dwaalt hij zo door het bed dat hij vastligt aan het hoofdeind en nergens meer heen kan.