14 Reacties
4 jaar geleden
Kan ook buikgriep zijn, hier in het noorden (Groningen) gaat het ontzettend rond. Onze zoon heeft er ook flink last van nu. Heb je al ors geprobeerd? Dat wordt vaak wat beter verdragen. Kan je ook mengen met een beetje suikervrije ranja, thee of half/half met flesvoeding als je dat (nog) geeft
4 jaar geleden
Ik moest denken aan het rotavirus bij wat je noemt. Dat gaat regio Leiden rond.
Ik weet niet hoe oud je zoontje is, hou zijn luiers goed in de gaten als hij die heeft. Geen plasluiers kan wijzen op uitdroging. Blijf eten en drinken aanbieden, misschien allemaal wat zachter. Mag hij al knijpfruitjes? Dat werd hier erg gewaardeerd toen mijn oudste niet lekker was. Beterschap
4 jaar geleden
Hier ook buikgriep! Alle kids hebben het gehad en nu de jongste ook. Heerst heel erg op dit moment. Inderdaad een knijpfruitje of de binnenkant van een komkommer om te sabbelen, toch vocht. Verder een droge cracotte bijvoorbeeld wat licht verteerbaar is. Beterschap!
4 jaar geleden
Wij hebben in januari ook Corona gehad en onze dochter spuugde heel veel en diarree. Dit heeft z鈥檔 5 dagen geduurd. Op de 5de dag adviseerde de huisarts mij ors te geven. Dit gedaan en ze knapte een stuk op. Dit heb ik met een spuitje in haar mond gespoten want drinken wilde ze absoluut niet.
4 jaar geleden
Wij hadden een tijdje geleden ook Corona (met hevige klachten) echter was m鈥檔 dochtertje negatief. Ze had wel wat je zegt, spugen, veel diarree en witte ontlasting.. Zij had dus buikgriep bleek achteraf en kon daarvoor gewoon wat medicatie krijgen.
Zou zeker ff laten testen voor de zekerheid.
4 jaar geleden
Hier ook 5 dagen overgeven en diarree gehad, ors wilde die kleine niet, kleine slokjes aquarius wel. Hier zitten ook zouten en mineralen in.