266 Reacties

3 jaar geleden

Gezellig! En hoe ver ben jij?
Deze week 11 weken.

3 jaar geleden

Leuk welke wijk kom je vandaan in Amersfoort?
Ik woon in Nieuwland

3 jaar geleden

Schothorst hier, 32 jaar. Zwanger van 2e kindje nu 10+3 weken 😊

3 jaar geleden

Welkom dan zijn we al met z’n 8en ongeveer! Ik kijk uit naar de volgend echo, over 2 weken :)

3 jaar geleden

Ik woon in zielhorst en ben 7 weken en volgende week de eerste echo.

3 jaar geleden

Wat leuk. Zijn er ook uit zuid/leusderkwartier?

3 jaar geleden

Leuk! Ik kom uit nieuwland en ben 33 jaar. Vandaag 8w3d zwanger van de 1e 🤗

3 jaar geleden

Leuk! Ik ben in maart naar Amersfoort Schothorst verhuisd en ben nu 10 weken zwanger van onze eerste 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Doedie89

Leuk! Ik ben in maart naar Amersfoort Schothorst verhuisd en ben nu 10 weke ...
Ik sinds december 😅

3 jaar geleden

Ik ben 10 weken zwanger van onze derde. Wonen nu in amersfoort zuid en verhuizen in augustus naar Vathorst

3 jaar geleden

Naar welke verloskundige gaan jullie?

3 jaar geleden

Mijn ouders wonen in het leusderkwartier :) En ik ga naar Pala team roze, heel lief zijn ze!

3 jaar geleden

Mijn ouders wonen in het leusderkwartier :) En ik ga naar Pala team roze, ...
Ook Pala team groen 😅

3 jaar geleden

Reactie op Bianca32

Ook Pala team groen 😅
Ik ken de dames van roze beter omdat die er bij waren bij m’n eerste zwangerschap daarom voor mij roze! Ik heb zin in de volgende echo volgende week! Heb nu veel spanning in m’n lijf of het allemaal wel goed gaat. En emoties schieten alle kanten op, zit ik te huilen dat ik me zo misselijk voel en het volgende moment heb ik ineens rammende honger. Knuffel van m’n dochter en schiet weer vol😂😅

3 jaar geleden

Ik woon ook in Amersfoort wat leuk

3 jaar geleden

Reactie op Daantjebanaantje

Ik woon ook in Amersfoort wat leuk
Welkom welkom!

3 jaar geleden

Leuk! Ik woon in vathorst. Vandaag 9+3, eerste kindje! Allemaal zo spannend.

3 jaar geleden

Reactie op Iris--93

Naar welke verloskundige gaan jullie?
Verloskundigenpraktijk Amersfoort

3 jaar geleden

Zit nu nog bij de verloskundige in mijn eigen woonplaats. Mijn vriend woont in Amersfoort maar ik nog niet. De zwangerschap was voor ons een complete verrassing dus onze planning is een beetje door elkaar gegooid nu haha. Mijn vriend is voor zichzelf begonnen, ik ben samen met mijn vader een bedrijf aan het opzetten dus alle dagen daarmee druk. Daarbij nog de beste reistijd vanaf mijn huis naar mijn vriend zorgde ervoor dat ik alleen in de weekenden in Amersfoort ben. Nu gaat alles natuurlijk wel even in een stroomversnelling en het wordt stiekem nog even puzzelen hoe en wat. Maar dat heb ik er zeker voor over. Alleen moest ik nu wel naar een verloskundige hier in de buurt ipv in Amersfoort. Maar heb al wel contact gehad met Pala voor wanneer ik ga verhuizen. Dan kan ik daar gewoon terecht dus dat is fijn om te weten. Zo te lezen hoor ik dan helemaal bij de club 😂🙈

3 jaar geleden

Hi!! Ik woon ook in Amersfoort (zuid) en ga óók naar Pala! Wat leuk! Vandaag 7w4d. Vrijdag eerste echo gehad (vroege echo ivm eerdere miskraam). We hebben al een zoontje van 2,5 en destijds zaten we ook bij Pala, heel fijn en goed begeleid! Gaan jullie ergens meedoen aan zwangerschapsklasjes? Moet nu even niet aan sporten denken (misselijk en moe/lui) maar wil dat later wel weer gaan doen.