200 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op momytobe❤️

Waarom heeft iedereen al met 7 weken een afspraak v
Ik heb met 7 weken een afspraak omdat ik een bloeding heb gehad met 5 weken (niet veel heel licht bloeding was echt nihil weinig en toen belde ik en is de echo na voren gezet )

3 jaar geleden

11 juni, 8 weken denk ik! 🤞🏻

3 jaar geleden

Reactie op Sunshine27

Wanneer heb jij een afspraak
Ik heb pas 2 juni een afspraak

3 jaar geleden

3 juni! Dan ben ik 7+1 😄

3 jaar geleden

Reactie op momytobe❤️

Waarom heeft iedereen al met 7 weken een afspraak v
Ik heb bij 7 weken omdat ik twee miskramen heb gehad!

3 jaar geleden

11juni 💕 dan zou ik 8 weken zijn.... duurt nog zo lang . Man mag helaas niet mee en het intake is telefonisch

3 jaar geleden

16 juni de eerste echo, duurt alleen zo lang. Dan alwel 8+5 als alles goed is 😊

3 jaar geleden

Morgen eerste echo! 🥰 dan ben ik 6 weken

3 jaar geleden

Reactie op Selinx28

Ik heb bij 7 weken omdat ik twee miskramen heb gehad!
Ik ook!

3 jaar geleden

26 mei, met 8 weken denk ik. Kan niet wachten... Zo spannend allemaal.😊

3 jaar geleden

30 mei, ben dan 7+5

3 jaar geleden

Morgen😍 met 6/6+1 bij de gynaecoloog

3 jaar geleden

Reactie op Bloem2021

11juni 💕 dan zou ik 8 weken zijn.... duurt nog zo lang . Man mag helaas ni ...
Dat is bij mij ook, wij baalde hier zo van. Op zoek naar een andere vk, maar dat werd te ver uit te regio. Ze had wel een tip om bij echo centrum te kijken. Dus heb ik gebeld met pretecho enzo, daar mag de partner wel mee en is in de regio bij mij. Zo hebben we daar op 8 juni samen de allereerste echo met 7 weken en op 9 juni ga ik dan alleen naar de vk omdat ik daar onder behandeling wil zijn. Misschien dat jij ook zoiets bij jou in de buurt kunt vinden?! Zo jammer als je alleen zou moeten...

3 jaar geleden

8 juni de eerste echo met partner bij een echo centrum, ben dan 7 weken. En 9 juni bij de vk, daar mag de partner niet mee. Dus hebben wij het zo opgelost🙈🥰

3 jaar geleden

Ik woensdag de eerste echo en na schatting zal ik dan 8 weken zwanger zijn. Nog 2 nachtjes slapen 😍 tijd gaat alleen zo langzaam🤭

3 jaar geleden

4 juni eerste echo van ons 2e kindje. Ben dan als het goed is 7+2🥰. In maart een missed abortion gehad. Hopelijk nu wel goed nieuws! Wachten duurt alleen zo lang.... Gelukkig mag manlief mee!

3 jaar geleden

25 mei heb ik officieel m'n eerste echo. Maaar dmv bloed verlies en een miskraam in maart heb ik gisteren een spoed echo gehad. Ben vandaag 6+2 zwanger 🤰

3 jaar geleden

27 mei ben dan rond de 8 weken😍

3 jaar geleden

Morgen de echo met 6+1 zwangerschap bij de gynaecoloog..

3 jaar geleden

2 juni (met 8 weken) wachten duurt zó lang! 😄