200 Reacties

3 jaar geleden

Hoihoi ik mag 25 mei al gaan heb ik net te horen gekregen omdat ik best last heb van krampen ik ben dan 7 weken kun je dan al goed wat zien of niet ?

3 jaar geleden

Ik moet nog wachten moet straks terug bellen omdat ze bij ons een storing hebben met et systeem

3 jaar geleden

Morgen met 6+1

3 jaar geleden

11 juni met 7+4

3 jaar geleden

Ik mag nog even wachten. 23 juni is onze eerste echo. Dan ben ik 10+3 weken. Ik ben nu 5+4 weken. Nog even geduld hebben en vertrouwen dat alles goed zit.

3 jaar geleden

Woensdag 1e echo! Dan ben ik 7+4 als het goed is. 😇

3 jaar geleden

04 Juni eerste echo

3 jaar geleden

10 juni eerste echo. Ik ben dan 8+3

3 jaar geleden

Reactie op momytobe❤️

Hoihoi ik mag 25 mei al gaan heb ik net te horen gekregen omdat ik best las ...
Je kan een kloppend hartje zien. Verder nog niks

3 jaar geleden

Reactie op Denise_91

4 juni eerste echo van ons 2e kindje. Ben dan als het goed is 7+2🥰. In maa ...
Jammer van je missed abortion!:( had jij hier iets zien van aankomen? Had je bloedverlies of dergelijke? X

3 jaar geleden

Mijn eerste echo is op 28 mei met 8+1 week en m’n man mag gelukkig mee. 1 april nog een miskraam gehad en toen mocht hij niet mee.. gelukkig zijn de maatregelen nu aan het versoepelen. Overigens mag m’n man alleen bij de echo zijn, intake en andere afspraken moet ik alleen verschijnen.

3 jaar geleden

Aanstaande vrijdag. Ben dan als het goed is 7+2. Zooo benieuwd en zenuwachtig. Vind het zo spannend, in augustus een missed abortion gehad

3 jaar geleden

5 juni eerste echo. Kan niet wachten!

3 jaar geleden

4 juni de eerste echo! Ongeveer 7+6 😊

3 jaar geleden

26 mei!

3 jaar geleden

Vanavond half 9 eerste echo met 6+6

3 jaar geleden

2 juni (8+2)... kan ook niet wachten!

3 jaar geleden

Hi ik had vorige week eerste echo bij 5weken en nu overmorgen woensdag weer een echo cant wait om hartje te horen💃💃

3 jaar geleden

Reactie op MomJ’s

9 juni de eerste echo 🥰
Ik ook! 😁

3 jaar geleden

Reactie op sevem

Mijn eerste echo is op 28 mei met 8+1 week en m’n man mag gelukkig mee. 1 a ...
Wauw wat bijzonder dat je dan zo onwijs snel al weer zwanger bent geworden. Zal zeker spannend worden de eerste echo. Ik mag ook 28 mei, ben dan 8+6.