Mensen die ook de ‘Mama compleet met omega-3 visolie’ gebruiken? Ik heb deze zonder advies van VK gekocht, omdat ik van mezelf weinig vis eet. Wel staat hierop ‘extra foliumzuur’. Ik vraag me af of dit kwaad kan? Morgen spreek ik voor het eerst een VK :)
Ik heb het gevraagd..is goed volgens mijn VK. Ik moet er nog Cranberries bij slikken omdat ik al een x een blaasontsteking heb gehad in het verleden. En extra vitamine D.
Bij zwangerschap wordt 10 microgram vitamine D en 400 microgram foliumzuur aangeraden, dat zijn precies de hoeveelheden hierin. Dus volgens zit je goed!
In Davitamon zit synthetisch foliumzuur, waarvan 1 op de 3 mensen met een baarmoeder dit niet kunnen activeren, volgens orthomoleculair therapeut Sharon Asscher. Actief foliumzuur heet folaat.
Ik ben zelf daarom overgestapt naar Bonusan pre natal. Voor de zekerheid..
Sharon is ook te horen in de podcast Zwanger en zo, aflevering 2. Heel interessant over voeding.
In Davitamon zit synthetisch foliumzuur, waarvan 1 op de 3 mensen met een b ...
Bij mijn laatste meting had ik meer dan voldoende foliumzuur, bij mij slaat het dus prima aan. Vind het wel een beetje vreemd, ik ga eens navraag doen..
In Davitamon zit synthetisch foliumzuur, waarvan 1 op de 3 mensen met een b ...
Dit claimen ze op de site:
De producten van Davitamon bevatten een combinatie van plantaardige, dierlijke en synthetische vitamines. Er bestaan namelijk verschillen in de absorptie van de natuurlijke of synthetische vorm van vitamines. Zo worden bepaalde vitamines in synthetische vorm beter opgenomen in het lichaam. Dit geldt bijvoorbeeld voor foliumzuur (vitamine B11).
Dit claimen ze op de site:
De producten van Davitamon bevatten een combina ...
Hmm bijzonder!
Tsja, wie heeft dan gelijk... Lastig!
Ik denk dat ik voor mezelf vanwege de biologische ingrediënten (en nu nog vol) dat potje van Bonusan nu gewoon op maak..
Is trouwens Multi Natal Actief 😊