15 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb het gevraagd..is goed volgens mijn VK. Ik moet er nog Cranberries bij slikken omdat ik al een x een blaasontsteking heb gehad in het verleden. En extra vitamine D.

6 jaar geleden

Ja deze is prima hoor!

6 jaar geleden

Reactie op sjorss6

Ik heb het gevraagd..is goed volgens mijn VK. Ik moet er nog Cranberries bi ...
Ik heb deze ook, mag ik vragen waarom je ook nog extra vitamine d moet slikken? Zit hier niet voldoende in?

6 jaar geleden

Bij zwangerschap wordt 10 microgram vitamine D en 400 microgram foliumzuur aangeraden, dat zijn precies de hoeveelheden hierin. Dus volgens zit je goed!

6 jaar geleden

Reactie op Mijke 81

Ik heb deze ook, mag ik vragen waarom je ook nog extra vitamine d moet slik ...
Kreeg ik als advies van mn VK.

6 jaar geleden

Reactie op sjorss6

Kreeg ik als advies van mn VK.
Ah dat ga ik dan ook even navragen, ik zit vaak ook aan de lage kant. Misschien dat ze het wel voor me willen prikken of het nodig is.

6 jaar geleden

Reactie op Mijke 81

Ah dat ga ik dan ook even navragen, ik zit vaak ook aan de lage kant. Missc ...
Ik moet morgen bloed prikken voor van alles.

6 jaar geleden

Ik gebruik precies dezelfde, volgens mij zit daar juist genoeg in van alles wat je nodig hebt 😊👍

6 jaar geleden

In Davitamon zit synthetisch foliumzuur, waarvan 1 op de 3 mensen met een baarmoeder dit niet kunnen activeren, volgens orthomoleculair therapeut Sharon Asscher. Actief foliumzuur heet folaat. Ik ben zelf daarom overgestapt naar Bonusan pre natal. Voor de zekerheid.. Sharon is ook te horen in de podcast Zwanger en zo, aflevering 2. Heel interessant over voeding.

6 jaar geleden

Reactie op KP3.2

In Davitamon zit synthetisch foliumzuur, waarvan 1 op de 3 mensen met een b ...
Klopt, dit heb ik ook gehoord van de apotheek medewerker. Ze adviseerde SOLGAR te nemen.

6 jaar geleden

Reactie op KP3.2

Bij mijn laatste meting had ik meer dan voldoende foliumzuur, bij mij slaat het dus prima aan. Vind het wel een beetje vreemd, ik ga eens navraag doen..

6 jaar geleden

Reactie op KP3.2

Dit claimen ze op de site: De producten van Davitamon bevatten een combinatie van plantaardige, dierlijke en synthetische vitamines. Er bestaan namelijk verschillen in de absorptie van de natuurlijke of synthetische vorm van vitamines. Zo worden bepaalde vitamines in synthetische vorm beter opgenomen in het lichaam. Dit geldt bijvoorbeeld voor foliumzuur (vitamine B11).

6 jaar geleden

Ik heb deze bij mijn eerste zwangerschap geslikt en nu weer! En niks er over gehoord over het extra foliumzuur

6 jaar geleden

Reactie op Mijke 81

Dit claimen ze op de site: De producten van Davitamon bevatten een combina ...
Hmm bijzonder! Tsja, wie heeft dan gelijk... Lastig! Ik denk dat ik voor mezelf vanwege de biologische ingrediënten (en nu nog vol) dat potje van Bonusan nu gewoon op maak.. Is trouwens Multi Natal Actief 😊