9 Reacties

4 jaar geleden

Hoii hier als ie in het nestje slaapt, dan leg ik er een dekentje overheen. Wakker niet. Buiten in de maxi cosi en bak van de wagen in de Teddy voetenzak met z'n kleertjes zonder jasje. Vanmorgen was het koud dus toen nog even een omslagdoek er bovenop gelegd.

4 jaar geleden

In de box(ligt dan in de kinderwagen bak. Een lakentje en soms een dunne deken. Naar buiten toe een jasje, lakentje en dun dekentje. Soms ook een mutsje. In de maxi cosi in de voetenzak zonder jas.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

In de wagen ligt ze in een dikke teddy zak zonder jasje. En in de box, als ze daar al slaapt, een dekentje er over

VRIEND

4 jaar geleden

In de box gewone kleertjes als hij wakker is, als hij slaapt dekentje. Buiten dikke voetenzak met kleertjes en soms dekentje als het koud is. Slapen doet hij ingebakerd in de babynest met lakentje eroverheen (nacht).

4 jaar geleden

Dekentje leg ik altijd. Door de dag in het park en savonds in bed. Door de dag is dat een dun fleeceje, het is 23 graden in huis. Snachts een slaapzak, maken en dekentje, op de kamer is het 18 graden. Als we buiten gaan een super warme slaapzak + dun fleeceje.

4 jaar geleden

Overdag tijdens het spelen in de box in de kleertjes, hier slaapt ze niet in de box. Tijdens het naar buiten gaan in de wandelwagen ligt ze op een warme deken, in haar normale kleertjes met daaroverheen nog een warme deken, en soms nog ingebakerd.

4 jaar geleden

Mijn kraamverzorgster gaf als tip de richtlijn dat de baby buiten 1 laagje meer aan moet dan jijzelf en de romper telt niet als laagje. Dus als ik zelf mn winterjas aan moet buiten, krijgt de baby een dik jasje en daar nog een dekentje overheen als extra laagje.

4 jaar geleden

Reactie op Dolfijn12

In de wagen ligt ze in een dikke teddy zak zonder jasje. En in de box, als ...
Waar heb je deze teddy zak vandaan? 🤗