8 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben een paspoort aangevraagd met 5 maanden, maar heb niet zo'n brief ontvangen 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Alles van mijn kids moet ik mijn eigen DigiD gebruiken. O.a school. Consultatiebureau etc

4 jaar geleden

Heb het voor alle kinderen(4,5, 3 en bijna 8 maanden). Had het nodig voor het inschrijven bij de huisarts, die werken deels ook online en dan moet je inloggen op hun eigen gegevens. Jongste heb ik ook al gebruikt om in te loggen op zijn patiëntendossier van het ziekenhuis, was benieuwd naar uitslagen van de echo.

4 jaar geleden

Reactie op Melis Michelle

Alles van mijn kids moet ik mijn eigen DigiD gebruiken. O.a school. Consult ...
Klopt meeste kan met die van jezelf

4 jaar geleden

Reactie op Mama.R.K.

Wij hebben een paspoort aangevraagd met 5 maanden, maar heb niet zo'n brief ...
Maar áls je zo'n brief zou hebben ontvangen... Waarvoor gebruik je DigiD voor je baby zelf?

4 jaar geleden

Reactie op Grand

Maar áls je zo'n brief zou hebben ontvangen... Waarvoor gebruik je DigiD vo ...
Ik denk voor dingen als het ziekenhuis, om dossiers in te kunnen lezen 🤷🏼‍♀️ 😂 ze hoeft voorlopig nog geen belasting te betalen hoop ik

4 jaar geleden

Reactie op Grand

Maar áls je zo'n brief zou hebben ontvangen... Waarvoor gebruik je DigiD vo ...
Ik had het nodig om hem aan teelden bij het Sohpia kinder ziekenhuis. Omdat je Dan zo'n corona vragen lijst moest invullen. Maar aan de andere kant, je kunt t maar hebben, toch? Dan hoef je niet dagen op de 3e activeringscode te wachten als je de DigiD wel een keer nodig hebt 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Joyce0031

Ik had het nodig om hem aan teelden bij het Sohpia kinder ziekenhuis. Omdat ...
Aan te melden dus🤦‍♀️