13 Reacties

4 jaar geleden

Little flowers heeft mooie pakjes!! www.littleflowers.nl

4 jaar geleden

Dit had mijn zoontje aan. Op de foto met z'n zus

4 jaar geleden

Onze twee zoons zijn gedoopt in mijn oude doopjurk. Onze dochter mag over 3 weken. Ook in dezelfde jurk.

4 jaar geleden

Ik trek hem een wit broekje en wit blousje aan.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Veerleh

Onze twee zoons zijn gedoopt in mijn oude doopjurk. Onze dochter mag over 3 ...
Oohh wat leuk🤩

4 jaar geleden

Reactie op kimk147

Oohh wat leuk🤩
Ja, vind het zelf ook bijzonder. De doopjurk is gemaakt van de trouwjurk van m'n moeder, dus heeft een mooie geschiedenis!

4 jaar geleden

Ik heb een mooi wit gebreid pakje van Noppies gekocht.

4 jaar geleden

Dit moet het bij ons worden 🥰 na 3 meiden een jongetje en vind het zielig om hem een jurkje aan te trekken 😅

4 jaar geleden

Onze zoon in doopjurk waar z'n vader ook in gedoopt is.

4 jaar geleden

Hello4kids

4 jaar geleden

Ons menneke wordt 29mei gedoopt. Mijn vriend is Roemeens Orthodox, en de kleine zal ook zo gedoopt worden. Ik heb geen idee wat tie aan krijgt omdat de "extra ouders" (peet ouders) dat verzorgen. Mijn schoonmoeder heeft gevraagd oftie vanaf thuis tot de kerk traditionele kleding aan mag, wat ik prima vind, kei schattig😍😅 In de kerk wordt ie uitgekleed om gedoopt te worden, en daarna krijgt ie nieuwe kleren aan. De andere dag gaatie thuis in een ritueel bad, waarna hij weer nieuwe kleren aan krijgt. Al met Al, het enige wat mijn vriend en ik moeten doen is zorgen dat we optijd in de kerk zijn met baby😅 de rest moeten de peet ouders verzorgen.. Ik ga het allemaal zien, spannend☺️

4 jaar geleden

Wij willen waarschijnlijk van de trouwjurk van mijn moeder een doopjurk laten maken 😄

4 jaar geleden

Onze zoon heeft het doop pakje aangehad wat zijn vader en een heleboel neefjes ook hebben gedragen. Vond het heel mooi dat hij deze aan kon! Als we ooit nog eens een meisje mogen krijgen zal die mijn oude doopjurk dragen.