16 Reacties

5 jaar geleden

Heb je de flessen toevallig uitgekookt?

5 jaar geleden

Ik heb er ook heel erg last van 😪

5 jaar geleden

Doe je toevallig het ventiel in de vaatwasser? Daar is het bij ons mis gegaan. Ze vervormen daardoor en gaan lekken. Spenen en ventielen wassen we tegenwoordig dus trouw met de hand af.

5 jaar geleden

De flessen mogen niet uitgekookt worden dus wellicht ligt het daaraan

5 jaar geleden

Mss domme vraag, maar vanaf t begin als ik het op de kop houdt dan vallen er om de 2 sec een druppel, telt dit als lekken? Of hoort dit zo? Want hoe wil ik anders zeker weten dat de melk goeie temp heeft? Ben zo nieuw met dit allemaal.

5 jaar geleden

Bij mij lekte hij toen ik m juist strakker vastdraaide... nu draai ik m gewoon “normaal” dicht en mu lekt het niet meer

5 jaar geleden

Verschikkelijk he? Hier ook, heel erg... Soms gaat het er al een sneltrein uit, qua lekken... Je ziet het dan ook echt in die rand rondcirculeren.

5 jaar geleden

Reactie op Mimaa

Mss domme vraag, maar vanaf t begin als ik het op de kop houdt dan vallen e ...
Nee je kan daarvoor kleinere speen ervoor kopen dat hij niet zo snel drupt, maar die fles lekt echt uit de rand gewoon. Na het voeden is haar hele trui nat ook al geeft ze niet eens zo veel mondjes terug

5 jaar geleden

Ja staan ze helaas bekend om maar ze zijn wel fijn. Bij mij lekten ze ook maar nu ineens niet meer. Geen idee hoe dat komt

5 jaar geleden

Wij hebben ze redelijk vaak uitgekookt en gaan nog steeds elke dag in de magnetron sterilisator maar ze lekken alleen als de dop niet strak genoeg is en te strak werkt ook niet.. Difrax is heel netjes en 2x een zichtbare kapotte fles kregen kostenloos een nieuwe. Heeft dr brown ook iets waar je contact mee kan krijgen?

5 jaar geleden

De flessen van dr browns staan erom bekend dat als je het ventiel in de vaatwasser doet, of ze uitkookt dat ze gaan lekken. Staat ook in de gebruiksaanwijzing. Kan dat het misschien zijn!? Als dat het niet is, moet je ff een mail naar hum sturen, dan kan je een nieuw ventiel vragen.

5 jaar geleden

Veel tips al waardoor ze kunnen lekken.. de manier van uitkoken scheelt heel veel! Vorige x kookte ik het uit in de pan toen lekte ze ook vaak.. nu in de magnetron sterilisator en daarna niet in de koelkast en nu geen probleem ermee.

5 jaar geleden

Je kan dr browns via fb privé berichten dan krijg je netjes een reactie terug , mocht je de flessen online besteld hebben zit er een duidelijke reinigings en gebruiks instructies en tips bij

5 jaar geleden

Hier lekte de dokter Brown fles ook. Ik kwam erachter dat bij elke keer de fles schoonmaken dat je de speen niet helemaal omhoog moet trekken. Als je hem omhoog trekt dan kan het erbij langs lekken. Je krijgt dan een randje te zien en als je hem dan iets naar beneden duwt en dat randje is weg dan zit die goed. Nu lekt die niet meer.

5 jaar geleden

Even contact opnemen met de klantenservice van dr Browns! Ik heb al 2 keer nieuwe ventieltjes opgestuurd gekregen👍🏼 De eerste keer via een envelop waardoor ze helaas verbogen waren. Hierover gemaild en de dag erna netjes in een doosje 2 nieuwe gekregen. Zeer nette service 😃

5 jaar geleden

6.5 jaar geleden niks geen problemen gehad met deze flessen maar nu met de newborn , ik was vol lof over deze flessen maar de spenen zijn veranderd en ze lekken regelmatig... heb alles netjes altijd met de hand gereinigd... ze moeten schijnbaar op een bepaalde manier dicht te strak of te los is weer niet goed en soms komt er op een onverklaarbare wijze ook lekkage.. overstappen naar andere flessen doe ik liever niet want hij drinkt zo goed bij deze , alleen 6.5 jaar geleden was de kwaliteit beter 🤭