15 Reacties

3 jaar geleden

Ik had dat toen ook met mijn dochter. Ging vlekkeloos. Uit het raam kijken en brabbelen met de mensen

3 jaar geleden

Reactie op Kim-2

Ik had dat toen ook met mijn dochter. Ging vlekkeloos. Uit het raam kijken ...
Ah dank je en qua speelgoed wat nam je mee? En sliep ze nog?

3 jaar geleden

Wij zijn toen ons zoontje 11 maanden was naar Valencia gevlogen. Wel wat korter dan naar tenerife, maar dit ging ook super goed. Terwijl hij ook echt geen stilzitter is. Heen en terugweg lekker op schoot geslapen en anders wat spelen met een plastic sleutelbos die hij toen heel leuk vond. Ook wat filmpjes gedownload via Netflix maar dat hebben we niet eens nodig gehad. Het was allemaal veel te interessant wat er gebeurde. Enige wat lastig was is dat hij toen nog 2 dutje deed en niet slaapt in kinderwagen of draagzak. Op de terugweg waren we zo'n 4 uur van te voren vertrokken naar het vliegveld omdat dit best wel een eindje was. Eenmaal op het vliegveld was hij dus al bekaf en kon niet slapen. Het was toen wel lastig voor hem om te moeten wachten. Eenmaal in het vliegtuig was hij zo vertrokken. Het geluid van het vliegtuig werkt ook rustgevend. Ik vond het ook super spannend van te voren, maar dat was dus nergens voor nodig.

3 jaar geleden

Hier ook net gevlogen met 15 maanden en precies de fase gehad met net niet lopen en ook nooit stil zitten. Mijn tip is, laat het allemaal over je heen komen, probeer echt te relaxen en ook niet te forceren dat ze "moet" slapen, hij heeft uiteindelijk de hele dag maar een half uur geslapen terwijl hij normaal totaal 2,5 uur sliep (dutjes) op een dag. Is ook goed gekomen, hij zat zo weer in zijn goede ritme. Ik weet nog dat ik ook enorm stresste van tevoren, maar is goed gekomen, en ja hij heeft best even gehuild op de heenweg, maar iedereen was lief voor hem. Zwaaien en lachen etc. Gewoon blijven ademen moet je maar denken馃檴 en we gaven continu van die dingen die in dat mandje zitten aan de stoel. Tijdschriften etc. En veel snacks! En met opstijgen en dalen even wat laten eten, fruitzakje of drinken ivm oortjes. Op de terugweg hadden we plek met meer beenruimte, je zou kunnen proberen na het opstijgen een andere plek te bemachtigen waar een stoel vrij is, dan heeft ze net wat meer beweegruimte. Iom stewardess mag dat altijd. Succes, komt goed!

3 jaar geleden

Reactie op ml77

Ah dank je en qua speelgoed wat nam je mee? En sliep ze nog?
Das een goede. Ja ze sliep nog, ik vloog om half 6 in de ochtend. Dus moest haar in de nacht wakker maken. Had mij meer druk gemaakt dat nodig want ze deed het super goed

3 jaar geleden

Oehh ik zag laatst van die soort fidget spinners zeg maar die je met zuignapjes aan het raam kan vast plakken. Weet niet of je een stoel aan het raam hebt. Of je zou ze eventueel aan het ingeklapte tafeltje kunnen plakken. Geen idee of je dochtertje zo iets leuk vind? Zal zo kijken of ik hem nog terug kan vindeb

3 jaar geleden

Reactie op Esma55

Oehh ik zag laatst van die soort fidget spinners zeg maar die je met zuigna ...
Deze bedoel ik! Als je op amazon.nl op fidget zuignap zoekt vind je ze wel.

3 jaar geleden

Wij met 13 maand naar Colombia gevlogen. Dagvlucht was errrrg lang. Veel snacken, paar dutjes, en ik had stuk of 5 nieuwe speeltjes gekocht bij de kringloop. Zodat ze echt iets nieuws te ontdekken had. Cerder af en toe gangpad op en neer kruipen. Kostte lekker veel tijd met alle aandacht die ze kreeg.

3 jaar geleden

Reactie op Esma55

Deze bedoel ik! Als je op amazon.nl op fidget zuignap zoekt vind je ze wel. ...
Ik heb hem gekocht maar ze begrijpt t nog niet helemaal

3 jaar geleden

Ben weer terug en helaas ondanks de speeltjes en ipad heeft ze niet geslapen en was super actief en de terugweg hadden we ook nog vertraging en was al een late vlucht en lag ze pas om 0.30 in haar bedje zo sneu. Vandaag slaapt ze aan een stuk door gelukkig maar en we laten t ook zo en hopelijk voelt ze zich morgen minder gebroken net als ons. Heb overigens nu een wick wings kussen aangeschaft vd volgende reis hoorde van mensen dat dit de oplossing kan zijn. Is opblaasbaar en net een bed wat je tussen de stoel kunt plaatsen zodat zelfs je oudere kind hierop kan slapen. https://www.bol.com/nl/nl/p/wick-wings-wick-air-vliegtuigbedje-reiskussen-voetensteun/9200000091781920/

3 jaar geleden

Reactie op ml77

Ben weer terug en helaas ondanks de speeltjes en ipad heeft ze niet geslape ...
Had ze last van der oortjes ?

3 jaar geleden

Reactie op Flelo

Had ze last van der oortjes ?
Denk dat dit wel meeviel heb eten bij stijgen en landen gegeven

3 jaar geleden

Wij zitten nu op Tenerife toevallig. Gaan morgen weer naar huis. Het wel lang voor haar. Maar veel snacken. Wat wij prettig vonden dat we stoelen hadden gereserveerd. Laatste rij en beide aan het gangpad. Zo had je voor je gevoel meer ruimte voor haar. En beide kon je haar vermaken

3 jaar geleden

Hier naar gran canaria gevlogen kan wel lopen maar niet gedaan de vlucht. 1e uur was het krijsen bij d鈥檙 aangezien t geen stil zitter is maar daarna alleen geslapen en leuk geweest. Zat er zelf ook erg tegenop aangezien ik weet dat ze normaal niet op schoot wilt zitten/slapen. We hadden bij de action zo鈥檔 tekenbord mee, veel te eten en drinken. Zelfs geen filmpjes hoeven gebruiken. T voordeel was dat onze plek naast ons vrij was dus net wat meer ruimte. Vanavond 22u terug vlucht en dan wel iemand naast ons zitten dus duimen maar 馃檲