30 Reacties

5 jaar geleden

Als je borstvoeding geeft kun je wat afkolven en dat in zijn badje doen

5 jaar geleden

mijn zon ook het selfde probleme ik heb hem gesmeerd ook met Naif en heb ik just probleme so als u.nu doet ik gewoon met badoli van Switzal en is nu heeel veel beter bijn niet niets merre .

5 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met Balneum maar wij hebben de eerste weken ingesmeerd met pure kokosolie. Dat zou ook verzachtend kunnen zijn bij eczeem.

5 jaar geleden

Wassen met enkel water is niets mis mee. Zou dat voorlopig wel aanraden. De huidjes zijn nog erg dun en kwetsbaar.

5 jaar geleden

Wij wassen wel met alleen water en dan een klein beetje shampoo in zn haartjes

5 jaar geleden

Ik zou hiermee toch eens langs de dokter gaan, lijkt me geen gewone droge huid... Doet me meer aan een schimmelinfectie denken. Komen er ook witte schilfers op?

5 jaar geleden

Gewoon water is prima. Met washandje goed te doen en en daarna natuurlijke olie. Juist die zeepjes maken de huid heel droog en kunnen ze mogelijk allergisch voor zijn.

5 jaar geleden

Wij gebruiken ook Balneum ! 1x per week in badje. Rest van de week alleen even gezichtje, nekje, billetjes etc wassen met water en washandje. Na t badje merken we direct dat haar huidje veel zachter is. Heb nu ook Balneum crème besteld om haar in te smeren, ga ik vanmiddag bij de drogist ophalen. Balneum heeft een speciale babylijn. Was het badje niet te warm? De foto lijkt erop hoe ik er zelf uit zie na een warme douche 😌 ik moet echt kouder dan 38 graden douchen anders krijg ik dat. Ik heb overigens eczeem. Die plekken worden dan ook dik en branden dan.

5 jaar geleden

Mijn kindjes hebben helaas ook een extreem droge huid (van mij geërfd) Ik gebruik 'Inoli intensief vettend'. En een niet te warm badje. Na t badderen smeer ik ze in met babyolie op basis van natuurlijke oliën.

5 jaar geleden