Onze kleine man van 3 weken heeft een droog voorhoofd met veel schilfertjes en bij de ogen en neus acne. Wat kan ik het beste smeren op zijn voorhoofd, of is het beter zo te laten?
Deze werkt bij ons goed tegen berg (gele schilfertjes op het hoofd), maar acne in het gezicht kun je volgens mij niks tegen doen. Juist geen vette dingen op smeren iig is wat ik heb gehoord... En dat het komt door hormonen in de baarmoeder en vanzelf weggaat
Ik lees even mee. Die van ons heeft hetzelfde. Ik smeer nu Bepanthen op zijn voorhoofd, maar zie nog niet heel veel verbetering.. CB zei wel dat je ze zo min mogelijk in bad moet doen, droogt de huid alleen nog maar meer van uit..
Ons kindje heeft ook last van baby acne en droge huid. Hij is nu 5 weken. De kinderarts heeft nu toch Avène cicalfate meegegeven en ik smeer het nog maar 2 dagen en z’n acne is al veel beter! Een vriendin raadde ook mustela cicastela aan.
Voor z’n droge huid smeren we galenco cold cream en A-derma exomega.
Van ons heeft helemaal een droog huidje , ik had een proefzakje van inoli badolie en kreeg de indruk dat dat werkte heb er nu een grote fles van gekocht en ook creme.. hij heeft een heel gevoelig huidje maar hoop dat het beter word...
Ik heb nipple butter gebruikt van de tuinen. Eigenlijk tegen tepelkloven maar t werkte als een trein. Denk omdat het heel vet is dus misschien hebt vaseline wel net zo goed. Met een paar dagen was het al zo goed als over. Heb wel heel gesmeerd: bij elke voeding zeker
Hier smeren wij gewoon sudo crème of baby bepanthen. Sudo goed uitsmeren geen dikke laag, en niet smeren als je kraamviste verwacht want het ziet er even niet uit witte baby haha. Maar het werkt hier super!
Ik lees even mee. Die van ons heeft hetzelfde. Ik smeer nu Bepanthen op zij ...
Mijn kleine man heeft er ook erg veel last van. Ik gebruik voor zijn gezichtje nu weleda baby gezicht remedie. Dit helpt echt. Had al vaseline en beplanten gebruikt maar dat hielp niet.
Onze kleine man is helemaal gaan vervellen en nu is zijn gezicht aan de beurt. 2 weken olie gesmeerd en hielp eigenlijk niets. Sinds paar dagen bephanten beschermende zalf. Niet de normale zalf. Deze helpt bij onze kleine man erg goed. De vellen vlogen door de lucht met het uitkleden