13 Reacties

5 jaar geleden

Deze werkt bij ons goed tegen berg (gele schilfertjes op het hoofd), maar acne in het gezicht kun je volgens mij niks tegen doen. Juist geen vette dingen op smeren iig is wat ik heb gehoord... En dat het komt door hormonen in de baarmoeder en vanzelf weggaat

5 jaar geleden

Ik lees even mee. Die van ons heeft hetzelfde. Ik smeer nu Bepanthen op zijn voorhoofd, maar zie nog niet heel veel verbetering.. CB zei wel dat je ze zo min mogelijk in bad moet doen, droogt de huid alleen nog maar meer van uit..

5 jaar geleden

Ons kindje heeft ook last van baby acne en droge huid. Hij is nu 5 weken. De kinderarts heeft nu toch Avène cicalfate meegegeven en ik smeer het nog maar 2 dagen en z’n acne is al veel beter! Een vriendin raadde ook mustela cicastela aan. Voor z’n droge huid smeren we galenco cold cream en A-derma exomega.

5 jaar geleden

Reactie op Kylie91

Ons kindje heeft ook last van baby acne en droge huid. Hij is nu 5 weken. D ...
Bij Avène is het de repairing protective cream. Is niet duidelijk op foto

5 jaar geleden

Reactie op Bombana

Deze werkt bij ons goed tegen berg (gele schilfertjes op het hoofd), maar a ...
Wat fijn! Dat ga ik aanschaffen ☺️ mijn zoontje van 4 jaar heeft er nog wel eens last van, dus verwacht dit bij ons meisje ook wel.

5 jaar geleden

Van ons heeft helemaal een droog huidje , ik had een proefzakje van inoli badolie en kreeg de indruk dat dat werkte heb er nu een grote fles van gekocht en ook creme.. hij heeft een heel gevoelig huidje maar hoop dat het beter word...

5 jaar geleden

Misschien helpt een luchtbevochtiger ook!

5 jaar geleden

Voor het droge huidje kan ik echt de lipikar lijn van la roche posay aanraden! Kan ook gebruikt worden voor de gevoelige huid.

5 jaar geleden

Ik heb nipple butter gebruikt van de tuinen. Eigenlijk tegen tepelkloven maar t werkte als een trein. Denk omdat het heel vet is dus misschien hebt vaseline wel net zo goed. Met een paar dagen was het al zo goed als over. Heb wel heel gesmeerd: bij elke voeding zeker

5 jaar geleden

Vaseline lanette van fagron hielp hier heel erg goed! Lekker zacht en helend ook. Kan je bij de apotheek kopen

5 jaar geleden

Hier smeren wij gewoon sudo crème of baby bepanthen. Sudo goed uitsmeren geen dikke laag, en niet smeren als je kraamviste verwacht want het ziet er even niet uit witte baby haha. Maar het werkt hier super!

5 jaar geleden

Reactie op MomofD

Ik lees even mee. Die van ons heeft hetzelfde. Ik smeer nu Bepanthen op zij ...
Mijn kleine man heeft er ook erg veel last van. Ik gebruik voor zijn gezichtje nu weleda baby gezicht remedie. Dit helpt echt. Had al vaseline en beplanten gebruikt maar dat hielp niet.

5 jaar geleden

Onze kleine man is helemaal gaan vervellen en nu is zijn gezicht aan de beurt. 2 weken olie gesmeerd en hielp eigenlijk niets. Sinds paar dagen bephanten beschermende zalf. Niet de normale zalf. Deze helpt bij onze kleine man erg goed. De vellen vlogen door de lucht met het uitkleden