25 Reacties

5 jaar geleden

Wij geven ons meisje een dubbele voornaam 馃槏

5 jaar geleden

Reactie op JIDD

Wij geven ons meisje een dubbele voornaam 馃槏
Leuk ik wil het ook graag vin het ook erg leuk moet mijn man nog overtuigen hihih

5 jaar geleden

Mijn dochter heet lilly-ann en dan gewoon uitspreken als lillian maar roepnaam lilly

5 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Mijn dochter heet lilly-ann en dan gewoon uitspreken als lillian maar ...
Wat super leuke naam zeg 馃槉

5 jaar geleden

Onze dochter krijgt ook een dubbele naam!馃槏

5 jaar geleden

Onze oudste dochter het Anne-Roos. We hadden verwacht dat we al snel maar een deel van de naam zouden gebruiken maar tot nu toe alleen haar volledige naam. Is ook echt haar roepnaam. Officieel heet ze Antoinette, net als haar moeder.

5 jaar geleden

Reactie op lisa_xj

Onze dochter krijgt ook een dubbele naam!馃槏
Super leuk 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op SNAarts

Onze oudste dochter het Anne-Roos. We hadden verwacht dat we al snel maar e ...
Wat leuk 馃槉 ook dat de gehele naam wordt uitgesproken dat vroeg ik me namelijk wel af ga je snel over op de 1e naam voor het streepje.

5 jaar geleden

Mijn oudste dochter heet Quinty may maar we zeggen vaak gewoon quin of quinty

5 jaar geleden

Reactie op Jill Vaes

Mijn oudste dochter heet Quinty may maar we zeggen vaak gewoon quin of quin ...
Mooie namen ook 馃槉

5 jaar geleden

Ons meisje krijgt ook een dubbele voornaam maar die naam hou ik nog even voor me

5 jaar geleden

Onze 1e dochter heeft een dubbele voornaam maar wel wat langer dan de standaard namen en onze 3e krijgt dat straks ook.

5 jaar geleden

Wij niet maar een ex collega had als voornaam Lea-ann weet niet of je zoiets bedoeld maar het is een leuke naam 馃槉

5 jaar geleden

Onze dochter krijgt ook een dubbele naam waarbij de eerste naam haar roepnaam zal worden.

5 jaar geleden

Bij ons hebben alle drie de kinderen een dubbele voornaam en nummer 4 gaat dat ook weer krijgen

5 jaar geleden

Ik heet zelf Anne-Fleur maar gebruik sinds mijn studie alleen nog Fleur. Veel vrienden die ik al heel mijn leven ken noemen me nog Anne-Fleur en mensen die ik tijdens of na mijn studie heb ontmoet weten niet eens dat dat mijn volledige naam is ;)

5 jaar geleden

Reactie op Dolfijn12

Bij ons hebben alle drie de kinderen een dubbele voornaam en nummer 4 gaat ...
Wat leuk dat je dat bij alle kindjes heb gedaan 馃槉

5 jaar geleden

Er zijn hele mooie dubbele namen maar m鈥檔 ervaring is dat vaak dan de eerste naam wordt gebruikt. M鈥檔 nichtje heet Lily-Rose en wordt altijd Lily genoemd. Wij houden het simpel en gaan voor 1 voornaam en 1 achternaam 鈽猴笍

5 jaar geleden

Ik vind Jay Jay leuk als koosnaampje maar krijg meteen van iedereen te horen gay gay 馃槄 en heeft ook wel wat weg Grace anatomy Baileys Va-jay-jay

5 jaar geleden

Ik vind de voorbeelden die je (TS) noemt niet s煤perleuk. Bij Jill-Joy moet ik meteen aan killjoy denken en April-June is mij wat te veel maanden in 1 naam ;) en Jay-Jay vind ik meer een bijnaam dan een naam. Maar het idee van een dubbele naam op zich vind ik wel erg leuk! Anne-Fleur zoals iemand hierboven heet, of Anne-Roos die genoemd werd bv.