25 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op JIDD
Wij geven ons meisje een dubbele voornaam 馃槏
Leuk ik wil het ook graag vin het ook erg leuk moet mijn man nog overtuigen hihih
5 jaar geleden
Reactie op Mommy3
Mijn dochter heet lilly-ann en dan gewoon uitspreken als lillian maar ...
Wat super leuke naam zeg 馃槉
5 jaar geleden
Reactie op lisa_xj
Onze dochter krijgt ook een dubbele naam!馃槏
Super leuk 馃槉
5 jaar geleden
Reactie op SNAarts
Onze oudste dochter het Anne-Roos. We hadden verwacht dat we al snel maar e ...
Wat leuk 馃槉 ook dat de gehele naam wordt uitgesproken dat vroeg ik me namelijk wel af ga je snel over op de 1e naam voor het streepje.
5 jaar geleden
Reactie op Jill Vaes
Mijn oudste dochter heet Quinty may maar we zeggen vaak gewoon quin of quin ...
Mooie namen ook 馃槉
5 jaar geleden
Onze 1e dochter heeft een dubbele voornaam maar wel wat langer dan de standaard namen en onze 3e krijgt dat straks ook.
5 jaar geleden
Wij niet maar een ex collega had als voornaam Lea-ann weet niet of je zoiets bedoeld maar het is een leuke naam 馃槉
5 jaar geleden
Ik heet zelf Anne-Fleur maar gebruik sinds mijn studie alleen nog Fleur. Veel vrienden die ik al heel mijn leven ken noemen me nog Anne-Fleur en mensen die ik tijdens of na mijn studie heb ontmoet weten niet eens dat dat mijn volledige naam is ;)
5 jaar geleden
Reactie op Dolfijn12
Bij ons hebben alle drie de kinderen een dubbele voornaam en nummer 4 gaat ...
Wat leuk dat je dat bij alle kindjes heb gedaan 馃槉
5 jaar geleden
Er zijn hele mooie dubbele namen maar m鈥檔 ervaring is dat vaak dan de eerste naam wordt gebruikt. M鈥檔 nichtje heet Lily-Rose en wordt altijd Lily genoemd.
Wij houden het simpel en gaan voor 1 voornaam en 1 achternaam 鈽猴笍
5 jaar geleden
Ik vind Jay Jay leuk als koosnaampje maar krijg meteen van iedereen te horen gay gay 馃槄 en heeft ook wel wat weg Grace anatomy Baileys Va-jay-jay
5 jaar geleden
Ik vind de voorbeelden die je (TS) noemt niet s煤perleuk. Bij Jill-Joy moet ik meteen aan killjoy denken en April-June is mij wat te veel maanden in 1 naam ;) en Jay-Jay vind ik meer een bijnaam dan een naam. Maar het idee van een dubbele naam op zich vind ik wel erg leuk! Anne-Fleur zoals iemand hierboven heet, of Anne-Roos die genoemd werd bv.