17 Reacties

6 jaar geleden

Ik was 5+5 bij de echo en heb een kloppend hartje gezien, ook checkte de gynaecoloog of er geen cystes zaten ergens en of de zwangerschap in de baarmoeder zit. Het kan wel zijn dat 5+4 net te vroeg is om een hart actie te zien, soms is het een kwestie van een paar uur/dag. Of eventueel als je een paar dagen minder ver blijkt. De arts had dit van tevoren al wel gezegd en dat ik me daar dan niet druk over hoefde te maken. Wanneer heb je de echo?

6 jaar geleden

Ik was op deze echo begin 5 weken. Mini vruchtje te zien maar geen hartje. Maar vk had dit ook al aangegeven dat ik daar niet van moest schrikken. Wil je dit op eigen initiatief of? Anders kun je mss beter n paar daagjes extra wachten dan zie je wat meer!

6 jaar geleden

Reactie op Anne-88

Ik was 5+5 bij de echo en heb een kloppend hartje gezien, ook checkte de g ...
Vandaag echo ivm voorgeschiedenis. Vind het nu wel spannend worden. Ze hebben tegen mij inderdaad ook gezegd dat er kans is dat er nog niks te zien is. Ik hoop dat ze in ieder geval kunnen zien dat de zwangerschap in de baarmoeder zit. Daar gaat het om

6 jaar geleden

Reactie op Aranca86!

Ik was op deze echo begin 5 weken. Mini vruchtje te zien maar geen hartje. ...
Echo doen ze om te kijken of de zwangerschap in de baarmoeder zit. Ik moet om half 3 en hoop dat ze toch kunnen zien of het op de goede plek zit of niet

6 jaar geleden

Ik had afgelopen zaterdag ook een vroege echo om te kijken of het in de baarmoeder zat vanwege een bbz hiervoor. Het zat in de baarmoeder maar was nog niks te zien. Vk dacht dat ik 6 weken was maar bleek dus minder ver te zijn. Dinsdag de volgende echo, dan hoop ik ook meer te zien. Aan zwangerschaps symptomen geen gebrek want voel me best slecht 😅

6 jaar geleden

Reactie op Vibejo

Ik had afgelopen zaterdag ook een vroege echo om te kijken of het in de baa ...
Spannend ik mag ook dinsdag terug komen

6 jaar geleden

Reactie op Vibejo

Ik had afgelopen zaterdag ook een vroege echo om te kijken of het in de baa ...
Spannend he.. Ja ik heb ook zwangerschaps symptomen. Hopelijk zit het allemaal goed 😊

6 jaar geleden

Reactie op Nancy1988

Echo doen ze om te kijken of de zwangerschap in de baarmoeder zit. Ik moet ...
Owww ja helemaal begrijpelijk!! Ik ga voor je duimen! Ze kunnen dan sowieso zien of je zwangerschap zich in je baarmoeder bevindt. Dat zeiden ze bij mij ook meteen!

6 jaar geleden

Reactie op Nancy1988

Vandaag echo ivm voorgeschiedenis. Vind het nu wel spannend worden. Ze hebb ...
Ik was de dag van de echo ook zo zenuwachtig geworden. Als het een check is of de zwangerschap in de baarmoeder zit, dan kun je dat weten bij dit termijn. Mag je partner mee naar de afspraak? Veel succes vanmiddag!!

6 jaar geleden

Ik ben gisteren geweest ivm bbz in mijn voorgeschiedenis. Nu zit het wel in de baarmoeder maar nog niet echt iets te zien. De gyn deed er ook niet echt haar best voor. Mag over 2 weken pas terug. Nu ben ik heel de dag al van de leg omdat ik bang ben dat het niet goed zit.

6 jaar geleden

Reactie op Desz

Ik ben gisteren geweest ivm bbz in mijn voorgeschiedenis. Nu zit het wel in ...
Maak je geen zorgen! Dit kan heel goed passen bij een vroege zwangerschap! Ik had een echo op 5+4 en alleen een lege vruchtzak te zien in de baarmoeder, een week later ene vruchtje met kloppend hartje. Het doel van echo’s op dit termijn is met name het localiseren van de zwangerschap. Dat zit goed, dus heb vertrouwen!

6 jaar geleden

Reactie op Nancy1988

Echo doen ze om te kijken of de zwangerschap in de baarmoeder zit. Ik moet ...
Hoe is je afspraak gegaan Nancy?

6 jaar geleden

Reactie op Natch

Maak je geen zorgen! Dit kan heel goed passen bij een vroege zwangerschap! ...
Lief, dankjewel

6 jaar geleden

6 +2

6 jaar geleden

Hoi 5.6 dagen. Heel miniem. Hartje klopte al bij mij toen.

6 jaar geleden

Reactie op Desz

Ik ben gisteren geweest ivm bbz in mijn voorgeschiedenis. Nu zit het wel in ...
Hi! Bij mij toevallig precies hetzelfde, ook gisteren een echo bij 5 weken na bbz en over 2 weken de volgende. Ik zag zelf ook niks op de echo maar de verloskundige zei dat het nu wel op de goeie plek lijkt te zitten, ik ga er vanuit dat dit klopt want anders hadden ze me gelijk doorgestuurd met mijn geschiedenis en om de 48 uur bloed laten prikken, dat geldt ook voor jou. Als ze twijfelde hadden ze echt anders gehandeld, succes met wachten nog 2 weken.

6 jaar geleden

Dit was 5 weken ong en ik kon niet veel zien maar wel iets gelukkig 9 juni weer een echo hopen op een kloppende hartje